ورزشی

بازیکنان پرسپولیس قهرمان تربیت شده‌اند/ با دو برد دیگر قهرمانیم

طبق گزارشات شفاف، یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر فولاد اظهار داشت: “هر مسابقه که می گذرد و به انتهای لیگ نزدیک می شویم ، حساسیت بازی بیشتر می شود.” با توجه به شرایط جدول و همچنین شرایط فولادی ، هر دو تیم برای کسب سه امتیاز انگیزه زیادی دارند. می دانستیم که بازی سختی برای هر دو تیم است. فولاد یکی از بهترین تیمهای ما است و از 5 بازی 5 روز گذشته خود 5 پیروزی کسب کرده است و این نشان می دهد تیمی با کیفیت است. فولاد همچنین سرعت خوبی دارد. فکر می کنم بازی فوق العاده ای خواهیم دید. امیدوارم که ما از میزبان خود استفاده خوبی داشته باشیم. هدف ما در این بازی کسب سه امتیاز است و امیدوارم موفق شویم. ما می خواهیم هرچه سریعتر به مسابقات قهرمانی نزدیک شویم. ما قطعاً می خواهیم این بازی مقابل هواداران باشد اما این اتفاقات رخ می دهد و این نعمت بزرگ را از دست می دهیم.

وی ادامه داد: امیری ، آلیشا و نادری به تازگی تمرینات خود را آغاز کرده اند و هنوز به آمادگی کامل نرسیده اند ، اما به تمرینات گروهی اضافه شده اند.

سرمربی پرسپولیس درباره عدم حضور بازیکنان در تیمش نیز توضیح داد: به دلیل مصدومیت برخی از بازیکنان ما ، فهرست ما برای بازی های قبلی ناقص بود. اوساگونا هنوز نتوانسته به ایران بیاید. کامیابی نیا نیز سلب شده است. ما جوانی خودمان را گرفتیم و خدا را شکر که در این رقابت ها پیروز شدیم.

هدف محمدی همچنین درباره تهدید او برای استعفا صحبت می کند: من اسم استعفا را به هیچ عنوان ذکر نکرده ام و چنین صحبت هایی به هیچ عنوان ذکر نشده است و متأسفانه این تأثیر مصاحبه کننده است. او قبل از انتشار مصاحبه من ، وی در انتشار خبری گفته بود كه من تهدید به استعفا كردم. سریع با او تماس گرفتم و به او گفتم که خبر را بگیرد. برای هر مربی افتخار بزرگی است که در این تیم مربیگری کند و مربی شود و من هیچ وقت نگفتم.

وی درباره کالدرون که اخیراً گفته است: “بازیکنان پرسپولیس با هر مربی می توانند در رده های اول باشند” ، شکی نیست. این بازیکن یک قهرمان آموزش دیده است و یک قهرمانی در آن وجود دارد و ما نیز یک بخش کوچک داریم. من همچنین از سخنان آنها قدردانی کردم و نتوانستم اظهار نظر کنم. ممکن است هر مربی ایده دیگری داشته باشد. بازیکنان همچنین عامل اصلی در دعوا و نزاع های باشگاهی هستند. بدون شک بازیکنان خوبی داریم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که فکر می کند چند هفته قبل از پایان لیگ تیزم می تواند قهرمان شود؟ وی همچنین اظهار داشت: من درست نمی دانم و این به نتایج ما نیز بستگی دارد. با توجه به وضعیت جدول ، فکر می کنم اگر دو بازی برنده شویم ، قهرمانی ما ثبت می شود و اگر بتوانیم فولاد و پارچه را به دست بیاوریم ، قطعاً قهرمان خواهیم شد.

سرمربی پرسپولیس درباره برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در قطر نیز گفت: “ما همین موضوع را به ما گفتند.” طبق آخرین بحث ها ، این بازی از 15 سپتامبر تا 4 اکتبر در قطر برگزار می شود. ما باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. بعد از لیگ فقط دو هفته برای این بازی وقت داشتیم و این کار اوضاع را دشوار کرد زیرا مجبور بودیم نقل و انتقالات ، استراحت و تمرین انجام دهیم. ما باید با یک وضعیت بسیار دشوار روبرو شویم.

دکمه بازگشت به بالا