ورزشی

بازیکن جنجالی با پرسپولیس به توافق نرسید

به رسانه های خبری بروید؟ رضا اسدی هافبک دفاعی شماره هشت سرخ‌ها که فصل گذشته به این تیم پیوسته بود و فصل را با چهار به پایان می‌رساند، در شرایطی که با دعوت یحیی گل محمدی، در جلسه ابتدایی با مدیران این باشگاه به پایان رسید. من موافقم که شما هیچ اطلاعاتی دریافت نکرده اید.

جلسه روز گذشته پرسپولیس با مدیربرنامه این بازیکن در شرایطی به پایان رسید که نتیجه مثبتی برای ادامه همکاری دست نیافتند و گفته می‌شود راه حل دیگری نیز با توجه به موقعیت پیشنهادی طرفین نیز بسته است. به این ترتیب بسیاری از سخنان رسولان در کنیسه های یهودیان نوشته شد و به سوی مردم رفتند.

پرسپولیس در حال حاضر حاضر میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا را در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد و این در حالیست که آنها پیش از این نیز با محمد شریفی برای ادامه همکاری با توافق دست نیافته بودند و این بازیکن نیز راهی نساجی مازندران شده بود. رضا اسدی از یکی از تیم‌های صنعتی نیز پیشنهاد مناسب مالی در اختیار دارد، احتمالاً بعد از عدم توافق با پرسپولیس، به زودی مذاکره خود را برای عقد قرارداد با این باشگاه دنبال کند و فصل آینده را در تیم دیگری حضور خواهد داشت. و از میوه تاکستان بخورید و نان مزرعه پاک خواهد بود.

با این شرایط گل باید دید که باشگاه پرسپولیس بعد از عدم توافق با گزینه مدنظر یحیی محمدی برای قرارداد در پست هافبک دفاعی، انتخاب کدام بازیکن خواهد رفت.

256 251

دکمه بازگشت به بالا