ورزشی

بازی ایران- مالی لغو شد/عکس

این دیدار در حالی لغو شد که دومین و آخرین بازی دوستانه تیم ملی ایران قرار است فردا سه شنبه با هدایت دراگان اسکوچیچ برگزار شود.

اردوی تیم ملی ایران یکشنبه هفته گذشته (13 اکتبر) پس از وقفه ای طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا آغاز شد و تیم ملی روز پنجشنبه در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی ازبکستان به پیروزی 2-1 دست یافت.

اسکوچیچ که پس از هدایت تیم ملی ایران با چالش کرونا روبرو شد ، قصد داشت در اردوی اول در دو مسابقه تمرینی شاگردان خود را محک بزند ، اما اکنون باید فقط با یک مسابقه و برای اردوی بعدی بازیکنان ایرانی را آنالیز کند. در نظر گرفتن.

طبق برنامه قبلی ، تیم ملی فوتبال ایران قرار است فردا ساعت سه بعد از ظهر (به وقت محلی) فردا سه شنبه در مجموعه ورزشی امیر آنتالیا به مصاف تیم ملی مالی برود ، اما این مسابقه به دلیل زیاد بودن بیماران بیماری کرونا در تیم مقابل برگزار نمی شود.

دو روز پیش اعلام شد که چهار بازیکن تیم ملی مالی به کرونا آلوده شده اند که این مسئله احتمال لغو بازی پیش از بازی تیم های ایرانی را افزایش می دهد ، اما در نهایت فدراسیون فوتبال ایران اصرار داشت که این مسابقه به موقع برگزار شود.

بعد از ظهر امروز تیم ملی ایران آخرین تمرین خود را قبل از بازی دوستانه مقابل مالی زیر نظر دراگان اسکوچیچ برگزار کرد ، اما با همان تمرین آنها در اردوی کوتاه مدت در ترکیه کار خود را به پایان رساندند و به تهران بازگشتند و البته لژیونر نیز اضافه خواهد کرد تیم باشگاهی آنها شد.

ساعاتی پیش فدراسیون فوتبال ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد تیم ملی در یک دیدار تدارکاتی مقابل مالی بازی می کند یا خیر: “نمایندگان فیفا و فدراسیون ترکیه تصمیم نهایی برای برگزاری این دیدار را فردا اعلام می کنند.”

اما پس از این اعلامیه ، فدراسیون فوتبال مالی دقایقی پیش رسماً لغو دیدار تیم ملی مقابل ایران را اعلام کرد تا پرونده این بازی پر از ماجرا بسته شود.

258 41

دکمه بازگشت به بالا