ورزشی

بازی با بحرین تجربه خوبی برای جوانان ایران بود

مومینی‌مقدم: بازی با باهرینی بازی خوبی بری ایران بود

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با اشاره به هیجان بازیکنان ایران در دیدار مقابل بحرین گفت: این دیدار تجربه بسیار خوبی برای تیم ملی جوان ایران بود.

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، غلامرضا مومنی پس از دیدار تیم های ایران و بحرین در جام کنفدراسیون مردان آسیا گفت: به نظرم بازی امروز تجربه بسیار خوبی برای بچه ها بود چرا که با تیم بزرگسالان بحرین بازی کردیم که متفاوت و متفاوت است. تیمی متفاوت نسبت به پارسال

وی تصریح کرد: به جرات می‌ویم آن تیم باهرینی یکی از دایدانان در آن همکانی است. در این بازی بازیکنان ایران با هیجان بسیار بالا و کم تجربه ظاهر شدند و متاسفانه نکاتی را که کادر فنی آنالیز کرده بود در زمین اجرا نکردند و تیم بحرین بهتر از ایران بازی کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ادامه داد: برای کسب تجربه در این مسابقات آمده ایم و از این برد نیز تجربه خوبی کسب خواهیم کرد و هدف اصلی تیم بازی های خوب و کسب نتایج در جوانان آسیا خواهد بود. مسابقات.”

وی درباره بازی فردا مقابل تیم قدرتمند چین گفت: چین با ترکیب کامل لیگ ملت ها در این تورنمنت حاضر شد و فکر می کنم جام EVC آخرین رقابت امسال آسیا باشد، بنابراین تیم هایی مانند چین، جنوب. کره و حتی ژاپن با ترکیب اصلی به آن ریبیف‌ها ویکه‌اند به دیگر سکو و مدال شهد. هدف تیم ایران نمایش یک بازی خوب مقابل ماهرترین تیم چین است و بچه ها هم از این بازی تجربه کسب می کنند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز (پنج‌شنبه 20 مرداد) در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا به مصاف بحرین رفت و این تیم سه بار شکست خورد.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا