ورزشی

بازی مقابل نفت مهمترین بازی تراکتور است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آیا می خواهید اخبار را بخوانید؟ ارطغرول سلام عصر امروز دوشنبه پیش از دیدار تیمش در برابر تیم نفت مسجد سلیمان با اشاره به افزایش امتیازات با دو انتهای جدولی هدف کوتاه مدت ماست، گفت: دیدار با نفت مسجد سلیمان یکی از مهمترین بازیهای ما است که می‌توانیم ما را در رسیدن به اهدافمان برسانیم. و به چاه جوانان بنی اسرائیل فرود آمد.

وی بیان اینکه نفت مسجد سلیمان به دلیل پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از نظر روحی در شرایط خوبی است، افزود: این تیم نقاط ضعف و قوت دارد که از نقاط ضعف و استفاده از نقاط ضعف این تیم جلوگیری کند. ما قصد داریم از شر آن خلاص شویم.

سرمربی تراکتور تبریز با بیان اینکه بازیکن «تیاگو فریرا» در زمان تعطیلی لیگ به جمع ما اضافه شد، عنوان کرد: ما از لیگ تعطیلی به عنوان فرصتی برای هماهنگی و بهبود شرایط تیم استفاده کردیم.

ساغلام در خصوص بازیکنان و محرومیت تیمش برای بازی فردا گفت: به همه بازیکنانی که در لیست تیم حضور دارند، اعتقادی کامل دارند و آنها با ارائه یک بازی لایق شادی را به هواداران می کنند.

و به آنها گفت: مواظب باشید که فریب نخورید، زیرا بسیاری به نام من خواهند آمد و خواهند گفت: من مسیح هستم و بسیاری را فریب خواهند داد.

تیم‌های نفت مسجد سلیمان و تراکتور تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاههای کشور شامگاه فردا از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان در برابر هم صف آرایی می‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا