ورزشی

باز هم ، بیایید همه پشت سر کاپیتان نکو صف آرایی کنند

در آخرین سخنرانی خود جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از اقدامی جالب و بسیار مهم صحبت کرد و آن این است که در صورت فسخ مسابقات لیگ ملی فوتبال ، دستمزدها کاهش می یابد.

اگرچه اکثر بازیکنان و مربیان اروپایی موافقت کرده اند که برای کمک به باشگاه خود در این اوقات سخت اقتصادی دستمزدها را کاهش دهند ، اما نیاز به این کار چندین بار در ایران مطرح شده است و اکنون جواد نکونام پیشرو است. اگر لیگ برتر انگلیس ادامه پیدا نکند ، او حاضر است بخشی از حقوق خود را بپردازد و آن را نپذیرد.

یکی از حساس ترین اقدامات جهان توسط بازیکن بارسلونا انجام شد که پس از تحقق شرایط نامساعد اقتصادی این باشگاه به دلیل لغو طولانی بازی موافقت کرد که 70 درصد از حقوق خود را بپردازد. در ایران نیز فضا باید به دلایل مختلف در این جهت حرکت کند. یکی این است که باشگاه های داخلی ، مانند باشگاه های خارجی ، به دلیل عدم رقابت ، متحمل خسارات مالی بزرگی می شوند و مانند گذشته ، پشتیبانی مالی قوی برای پرداخت حقوق ندارند.

نکته دیگر این است که بازیکنان و مربیان فوتبال می توانند به عنوان الگوی نقش برای سایر بخش های جامعه از این نظر استفاده کنند. کسانی که اکثرا در وضعیت مالی خوبی قرار دارند ، اگر یک کارزار خوب و فراگیر را آغاز کنند و مایل باشند برخی از حقوق خود را برای این فصل آزاد کنند ، احتمالاً بسیاری از مالکان خانه و دارایی ها از این پرونده پیروی می کنند. اجاره خود را به طور موقت به حالت تعلیق درآورد تا چرخ های تجاری مستاجر بچرخد و همه می توانند با هم از ویروس زنده بمانند.

بنابراین لازم است روند قرائت شعارها را پیش ببریم و به فوتبالیستهای دلسوز توصیه کنیم تا به میدان بیایند و پشت سر پیشین تیم ملی قرار بگیرند که اغلب با قدم گذاشتن در میادین به عنوان اولین تیم ملی شماره 6 و همه پشت سر و حتی اکنون ، این سرآغاز یک رویداد مثبت است ، برای ترسیم و کمک به جامعه و جامعه.

254 251

دکمه بازگشت به بالا