ورزشی

باشگاه ها الزامات فوتبال حرفه ای را رعایت کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، حسین شریفی بعدازظهر دوشنبه در تالار مهرانه زنجان در جمع خبرنگاران در پاسخ به اعتراض خبرنگاران زنجانی به نحوه برخورد با آنها در این جلسه و عنوان درخواستی مقامات فدرال مبنی بر ممانعت از حضور در سالن اصلی گفت: : فدراسیون فوتبال هیچ گونه محدودیت یا محدودیتی برای فعالیت های رسانه ای در چارچوب وظایف خود قائل نیست.

وی با تاکید بر اینکه هیچکس در فدراسیون فوتبال حق توهین به رسانه ها را ندارد، با عذرخواهی از اتفاقی که در ابتدای مراسم انتخاب هیات فوتبال رخ داد، گفت: برویم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: اگر فردی در هیئت فوتبال زنجان رفتار او را به ما نسبت دهد، با آن فرد برخورد می کنیم.

شریفی با تاکید بر اینکه داشتن فوتبال حرفه ای مستلزم ارائه الزاماتی است که فدراسیون نیز در این زمینه ها پیگیری کند، تاکید کرد: در دوره های مختلف مسائلی وجود دارد که باشگاه ها برای حضور در مسابقات آسیایی باید این نکات را رعایت کنند و فدراسیون اجازه دارد در این زمینه ها دخالت کند. این ندارد.

وی به قصد فدراسیون فوتبال برای واگذاری امور لیگ به خود باشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه های رئیس فدرال در این راستا تدوین شده و کار به درستی انجام می شود. نباید این اتفاق می افتاد که باشگاه وارد زمین می شد و وسط شهرک می رفت.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با یادآوری اینکه با نتایج اخیر شاهد روز خوبی برای فوتبال ایران در رده‌های مختلف بودیم، تاکید کرد: رنگ‌ها برای فدراسیون فوتبال معنا ندارد و همه تیم‌های فدراسیون مدنظر قرار دارند. فوتبال باید خوب باشد.” بودن.

دکمه بازگشت به بالا