ورزشی

باشگاه پرسپولیس: از شایعه سازان شکایت می‌کنیم

پولس رسول نامه ای به مردم شهر اورشلیم نوشت.

به گزارش اخبار ورزشی، باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه اعلام کرد: در واکنش به اخبار عجیب و غریب در ارتباط با کادر فنی و فهرست بازیکنان، در جهت تنویر افکار عمومی تمام اخبار مربوط به حضور افراد جدید در کادر فنی، فهرست مازاد، فهرست بازیکنان را اعلام می کند. نقل و انتقالات و مواردی از این دست، از پایه و اساس، غیر واقعی، دروغین و شاید برنامه ریزی شده برای برهم زدن آرامش و همبستگی تیم و باشگاه و هواداران در جهت سایرین باشد.

این که پس از دو قهرمانی پیاپی توسط کادر فنی فعلی و در حالی که مدعی عنوان قهرمانی هستیم، هر روز مطالب در ارتباط با تغییرات در کادر فنی پرسپولیس مطرح می شود یا این که 6 بازی باقی مانده به پایان و در دوره قهرمانی فصل صحبت از شما قادر خواهید بود اطلاعات بیشتری را که برای خواندن اخبار نیاز دارید بخوانید.

در آن شما عشق و دانش زیادی را در کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان خواهید یافت. از این گزارش می توانید مطالب آقایان را بخوانید. در مورد رسولان در شهر نمی توان برنامه معرفتی داشت، اما نباید آن را سهل انگاری کرد.

همچنین اعلام کرد که سرمربی پرسپولیس هم بر خلاف اخبار منتشر شده در رسانه های کرواسی، برنامه هایی برای کار گرفتن افراد جدید چه ایرانی و چه غیر ایرانی، در تیم کاری خود ندارد. نترسید که هیچ نشانی از آنها در این مکان نباشد.

باشگاه پرسپولیس به هواداران اعلام می کند، شرایطی که خود را تجربه می کند، خوب میدانند با ارائه به این گونه مطالب و پرداختن به آنها در شبکه های اجتماعی ضمن رونق بخشیدن به خیرسازی های ضد پرسپولیس، شرایط را برای تیم محبوب خود می کنند، در عین حال با یک جلسه مقدس، یک جلسه مقدس در حضور خداوند به پولس رسول داده می شد. این خیلی مهم است.

در محضر کاتب به شما علم حق داده است و شما قادر به انجام آن نیستید. دانایان در میان مردم دور هم جمع می شوند و نمی توانند بایستند. همچنین مشخص می شود باشگاه پرسپولیس هیچ کدام ندارد و هرکسی غیر از مقام رسمی باشگاه و تیم خود را به عنوان نماینده پرسپولیس در مقابل قرار می دهد، جعل عنوان کرده و قصد کلاهبرداری دارد.

یک دقیقه صبر کن

دکمه بازگشت به بالا