ورزشی

باشگاه پرسپولیس: با خواسته‌های رادوشوویچ موافقت کردیم

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با درخواست دروازه بان کروات تیمش موافقت کرده است.

به گزارش اخبار ورزشی ، رسانه های رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که بوژیدار رادوشویچ برای آرامش در کنار خانواده اش تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد.

قبل از شروع سفر به این بازیکن گفته شد که مانند سایر بازیکنان می تواند برای دریافت بقیه ادعای خود به دفتر باشگاه برود ، اما رادوشوویچ به او گفت که برای انجام این کار عجله ای ندارد و او پول پس از بازگشت به تهران.

با کمال تعجب ، وقتی در کرواسی بود ، او مصاحبه ای انجام داد که نشان داد باشگاه تهدید به فسخ قرارداد کرده است. از آن زمان تا به امروز ، بارها و بارها توسط مدیریت باشگاه با بازیکن ، مدیر برنامه و وکلای وی تماس گرفته شده است.

این بازیکن برای تأیید مربی 70،000 یورو بعلاوه 20،000 یورو برای تأیید مربی و همچنین پول وكیلش طلب كرد كه در دنیای حرفه ای امری غیرمعمول نیست ، اما مدیریت باشگاه در نامه ای رسمی با تمام ادعاهای رادوشوویچ موافقت كرد. این بازیکن قبل از سفر رادوشوویچ به کرواسی ، پول ادعای او آماده بود و ما قصد داشتیم همزمان پول نقد او را پرداخت کنیم. اکنون شماره موجود است و ما منتظر بازگشت این بازیکن هستیم.

باشگاه پرسپولیس که شفافیت و اخلاق را سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهد ، بار دیگر اظهار می دارد؛ برای حمایت از همه اعضای تیم ، با کلیه شرایط این بازیکن موافقت شده است و طبق اسناد موجود ، از جمله نامه ها و ایمیل های رد و بدل شده بین دو طرف ، خواستار بازگشت رادوشویچ به ایران است.

دلیل سکوت مسئولان باشگاه در برابر مصاحبه ها و اخبار مربوط به رادوشویچ نیز کاملاً مشخص است. ما در باشگاه هرگز سعی در ایجاد تنش نداریم و نمی خواهیم با بازیکنان خود روبرو شویم.

با این حال ، طبق شایعات ، امیدواریم روز شنبه شاهد بازگشت رادوشوویچ باشیم. برای اثبات این ادعا از مدیر برنامه های وی خواسته شد تا در این باشگاه شرکت کند. روز شنبه ، با حضور اصحاب رسانه ، روزنامه نگاران و خبرنگاران ، مبلغ وعده داده شده به رادوشوویچ را به صورت نقدی به این بازیکن پرداخت خواهیم کرد.

همچنین لازم به ذکر است که از دسامبر 1399 تا امروز ، در مجموع بیش از 160،000 یورو توسط تیم مدیریت جدید به این بازیکنان پرداخت شده است و اسناد کامل این پرداخت ها در بخش حسابداری و دارایی باشگاه موجود است.

امیدواریم بازیکن مذکور در اسرع وقت به ایران بازگردد تا با لطفی که از مسئولان باشگاه می بیند تیم را در این شرایط حساس و دشوار همراهی کند.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس همچنین تأکید کرد که در حال حاضر به دلیل علایق تیم و شرایط بسیار حساسی که با آن روبرو هستیم ، سیاست باشگاه ساکت و آرام بودن است اما در صورت لزوم و بالا بردن افکار عمومی ، توضیحات تکمیلی در چند روز آینده از طریق رسانه های جریان اصلی. این باشگاه منتشر شده است

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا