اقتصادی

بالاخره مرد شماره ۲ القاعده کجا کشته شده است؟!

نیویورک تایمز گزارش داد که الماسری ، یکی از مظنونان اصلی بمب گذاری در سفارت آمریکا در کنیا و تانزانیا و دخترش مریم در 7 آگوست سال 2020 توسط عوامل موساد در تهران ترور شدند.

یک روز پس از انتشار این خبر ، آسوشیتدپرس به نقل از چهار مقام فعلی و سابق آمریکا که نخواستند شناسایی شوند ، گزارش نیویورک تایمز در مورد همکاری دوجانبه بین ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در عملیات ادعایی را تأیید کرد.

وزارت امور خارجه کشورمان گزارش های مربوط به نیویورک تایمز و رسانه های سعودی وابسته به ایران اینترنشنال در رابطه با کشته شدن شهروندان لبنانی در تهران در تابستان امسال را رد کرد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز شنبه حضور هر یک از عناصر القاعده در ایران را تکذیب کرد و این پرونده را بخشی از یک جنگ جامع اقتصادی ، اطلاعاتی و روانی علیه ایران توصیف کرد.

جالب است که رسانه های وابسته به سرویس های اطلاعاتی غربی مانند رادیو فردا و دویچه وله اخبار مربوط به زمان کشته شدن دو لبنانی در تهران را با شعار “دو لبنانی در تهران کشته شدند” انعکاس دادند.

از سوی دیگر؛ افغانستان همچنین خبر نیویورک تایمز را تکذیب کرد و معاون وزیر خارجه افغانستان در این باره اعلام کرد: کشته شدن “ابومحسن المصری” توسط نیروهای امنیتی افغانستان در استان غزنی.

میرویس ناب گفت: “حسام عبدالرئوف ، معروف به ابومحسن الماسری ، عامل دوم القاعده ، توسط نیروهای امنیت ملی افغانستان در منطقه اندر در ایالت غزنی به ضرب گلوله کشته شد.” این موضوع به طور رسمی توسط جمهوری اسلامی افغانستان تصویب شده است. پس از آن دیگر اثری از آن مشاهده نکردیم.

از درزها ؛ این مقدار بی سابقه دروغ آمریکایی که به رسانه های غربی منتقل می شود ، اولین گام در سناریویی است که در آن دموکرات ها پس از اطمینان از حمله به کاخ سفید ، درصدد افزایش فشار بر انتقال آمریکا به ایران و متهم کردن تهران هستند. در حمایت از تروریسم.

در واقع ، این سناریو به دنبال ایجاد جو منفی علیه ایران در جامعه جهانی برای بهره برداری از آن در ماه های آینده است ، با تکیه بر حمایت ایران از تروریسم ، زمینه “اجماع” علیه کشورمان را فراهم می کند.

با این حال ، طبق بسیاری از اسناد ، ایران بزرگترین قربانی تروریسم و ​​اصلی ترین نیروی اصلی در مبارزه با تروریسم است و از این پرونده ضربات زیادی خورده است.

البته دلیل دیگری نیز برای این دروغ آشکار آمریکایی ها وجود دارد که دلیل آن حملات مهلک سیا و موساد در چند ماه اخیر از اقدامات نادرست امنیتی اطلاعاتی ایران در موارد مختلف به ویژه در محاصره عناصر تروریستی و نفوذی است. آنها با آنها غذا خوردند و با این دروغ بزرگ خواستند وانمود کنند که انجام عملیات در تهران برای آنها آسان است.

23311

دکمه بازگشت به بالا