ورزشی

باید بارسلونا را شکست دهیم

به گزارش شفاف و به نقل از اسپورت ، پاری سن ژرمن در دیدار برابر بارسلونا با نتیجه 4-1 پیروز شد تا شانس زیادی برای صعود به گروه هشت تیمی داشته باشد.

پوچتینو قبل از بازگشت مقابل بارسلونا در یک کنفرانس خبری گفت: “از زمان تحویل گرفتن تیم ، فقط به صعود به مرحله بعد فکر می کردم.” ما باید بارسلونا را شکست می دادیم و این هدف من از همان دقیقه اول حضورم در تیم بود.

وی درباره اظهارات اخیر خوان لاپورتا درباره بازگشت بارسلونا گفت: “به من تبریک می گویم ، لاپورتا.” ایمان و امید عناصر بسیار مهمی هستند. بارسلونا تیم بزرگی است و ما باید با تمرکز بسیار بالا با این تیم بجنگیم. ما کاملاً به حریفان خود احترام می گذاریم. آنها یک تیم عالی با کادر فنی مجرب هستند. ما باید 90 دقیقه با تمرکز بازی کنیم. تمرکز مهمترین چیز در فوتبال است. ما بازی را طوری شروع کردیم که گویی مسابقه بدون گل به پایان رسیده است. ما برای صعود به دنبال پیروزی هستیم.

مربی پاری سن ژرمن گفت: “من دو ماه مربیگری تیم را انجام داده ام.” من امید را در تیم می بینم.

وی درباره شرایط نیمار گفت: “نیمار نمی تواند بازی کند و بنابراین به این بازی نمی رسد.” او خیلی تلاش کرد تا به این بازی برسد.نیمار خودش ناراحت بود. امیدوارم هر چه زودتر به دشت برگردد.

پوچتینو درباره تمدید قرارداد گفت: “باشگاه مدت هاست این مدیریت را انجام می دهد.” تکرار می کنم ، هر دو طرف باید به توافق برسند. هنوز توافقی حاصل نشده است در حال حاضر ، تمرکز باشگاه و M’Bape بر روی اهدافی است که از ابتدای فصل تعیین کرده اند.

وی با اشاره به توانایی لاپورتا در جلوگیری از انتقال مسی به پاری سن ژرمن گفت: “در زمینه من نیست که در مورد باشگاه های دیگر صحبت کنم.” ما فقط به بازی برگشت برابر بارسلونا فکر می کنیم. ما باید برنده شویم قطعاً پشیمان خواهیم شد که بارسلونا تیم بزرگی است و این کار را برای ما سخت خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا