ورزشی

باید با ویروس کرونا کنار بیاییم

طبق این گزارش شفافوی درباره وضعیت استوكس گفت: “اگر او نیاید ، باید تمرین كند.” مشکل برای مقابله با اجرای قانون کمی پیچیده است.

وی گفت: من اهمیت حمایت ویژه از پرسپولیس را نمی فهمم ، اما آنچه من در مورد لیگ می دانم این است که اجرای پروتکل های بهداشتی نیاز به هزینه بالایی ندارد. اگر می خواهید هر هفته کورونا را آزمایش کنید ، هزینه آن در هر بازیکن سه تا چهار میلیون دلار است. این کار بزرگی نیست و هر مربی یا بازیکن حاضر است مبلغ کمتری بپردازد. بعضی ها می گویند که هزینه تست بالاست ، اما فکر می کنم صحبت از این مشکل به این دلیل است که برخی افراد فرار می کنند و هزینه مسابقه را نمی پردازند. آیا کسانی که می خواهند لیگ را تمام کنند ، می خواهند مابقی قرارداد بازیکن را بپردازند؟

وی افزود: اگر منتظر باشیم تا Corona از بین برود ، فکر می کنم شش تا هفت ماه طول می کشد تا واکسن کشف شود. آیا باشگاه حاضر به پرداخت بازیکنان است؟ برخی از مدیران و باشگاه ها می خواهند باهوش باشند و متأسفانه برخی از این مربیان و بازیکنان در مرحله بسته شدن لیگ هستند. تنها چیزی که از دست رفته مربی و بازیکنان هستند. اگر فوتبال بسته باشد ، این تنها شغلی است که در ایران بسته است. در حال حاضر کلیه مشاغل و بخش ها به فعالیت خود ادامه می دهند. نکته مهم این است که از سلامتی و مشکلات مورد نیاز برای آموزش سریع تیم استفاده کنید.

محمدی درباره تست مثبت کرونا برخی بازیکنان لیگ برتر نیز گفت: “برای شروع لیگ باید فدراسیون فوتبال قوی باشد.” هیچ کس را نباید از شروع تمرین تیم آزار داد. به نظر من اتحاد فوتبال باید قوی باشد تا در تصمیمات خود محکم بماند. متأسفانه ، برخی تیم ها وقتی می بینند فضایی را می بینند که می توانند فوتبال را خراب کنند ، این کار را انجام می دهند. این باشگاه ها ، آگاهانه یا نه ، به فوتبال ضربه می زنند. هر مرکز درمانی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و قطعاً از یک کیت استاندارد استفاده خواهد کرد. البته در هر کیت درصد خطایی وجود دارد. من فکر می کنم وزارت بهداشت اصلی ترین مقام در این زمینه است.

هدف محمدی همچنین می گوید که هیچ کس نمی تواند تضمین کند که کرونا در یک یا دو ماه آینده ناپدید می شود. هیچ کس نمی تواند تضمین کند که کرونا برنده نخواهد شد. نکته مهم پیروی از پروتکل بهداشت است. به خاطر داشته باشید ، خطر کاهش می یابد. البته در تمام مشاغل خطر عفونت وجود دارد. در برخی مشاغل خطر عفونت بسیار زیاد است. این نیز می تواند در فوتبال اتفاق بیفتد. با این حال ، ما نمی توانیم فوتبال را ببندیم و از این که کسی برنده تاج شود ، می ترسیم. ما باید با این ویروس مقابله کنیم زیرا بسیاری از کشورها فوتبال را شروع کرده اند. در بیشتر کشورها ، آنها تصمیم گرفته اند که فوتبال خود را ادامه دهند.

دکمه بازگشت به بالا