ورزشی

باید برای رفع برخی عقب‌ماندگی‌ها از گذشته همت و تلاش مضاعف داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به استان فارس درباره اهداف و برنامه‌های سفر دو روزه خود به این استان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این سفر در ایام سرور و شادمانی ملت ایران و امت اسلامی گفت: در دور اول سفر به فارس به‌خاطر شرایط کرونایی کشور نتوانستم دیدارهای مردمی داشته باشم، اما در این سفر وضعیت متفاوت شده و می‌توانیم به شهرستان‌های استان سفر و علاوه بر دیدار با مردم از پروژه‌ها و طرح‌های مصوب دور اول نیز بازدید کرده و از میزان پیشرفت‌ها آنها مطلع شویم.

رئیس جمهور با بیان اینکه طبق اطلاع دریافتی برخی طرح‌های مصوب دور اول سفر به فارس، پیشرفت‌های اجرایی خوبی داشته و به سرانجام رسیدند و برخی نیز با جدید دنبال می‌شوند، افزود: در این سفر حتما از وضعیت اجرای این طرح‌ها سرکشی خواهیم کرد.

رئیسی فارس را استان علم، فرهنگ، ادب و هنر دانست و اظهار داشت: فارس به تعبیری دارالعلم و از سوی دیگر قطب سلامت، مرکز ادب و هنر، قطب کشاورزی و معدنی است و حقیقتا ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌توان با اتکا به این داشته‌ها کارهای بسیاری انجام داد.

رئیس جمهور با بیان اینکه در دو سال گذشته همه تلاش دولت مردمی این بوده که مردم استان فارس در رفاه زندگی کرده و مشکلات آنها برطرف شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم برخی از مشکلاتی که به دلیل بعضی عقب‌ماندگی‌ها از گذشته وجود داشته با همت مضاعف برطرف شود.

رئیسی در ابتدای سخنان خود با اشاره به پیروزی‌های اخیر مردم فلسطین که با تلاش مجاهدانه برای دفاع از این سرزمین و مردم آن و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی به دست آمده خاطرنشان کرد: باید به‌خاطر ظلم و ستمی که امروز به‌خاطر ناتوانی این رژیم نسبت به مردم غزه روا می‌شود، اظهار تاسف کرد، اما قطعا می‌دانیم این صبر و استقامت مردم فلسطین به پیروزی نهایی آنها منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا