ورزشی

باید بعد فرهنگی و اجتماعی ورزش را در هفته تربیت‌بدنی پررنگ کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دومین نشست ورزشگاه ملی هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: دور مناسب برگزاری برنامه های این هفته به پایان رسیده است و امیدوارم تا بتوانیم به تمام اهداف خود در این هفته برسیم.”

وی افزود: این روزها رویدادهای مختلفی در حال برگزاری است و امیدوارم بتوانیم مقیاسی متناسب برای اجرای برنامه ها در سراسر کشور داشته باشیم. آمار رسمی اعلام شده است که در هفته 1150 رویدادی در سراسر کشور برگزار می شود که سهم فدراسیون ها، ادارات کل و هیئت های استانی است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: سازمان‌های دیگر مانند نیروهای مسلح نیز رویدادهای آموزشی و آموزشی خود را با اهداف مشخص برگزار می‌کنند.

وی افزود: تقریباً به پایان جام پرچم رسیده ایم و یک هفته نیز از مسابقات استعدادهای برتر می گذرد. آنچه مشخص است این است که کشور همچنان به وحدت و همبستگی نیاز دارد و امیدواریم بتوانیم در این مسیر ادای احترام کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: برخی از اتفاقات کنونی دوست دارند ورزشکاران ما را از پرچم کشور حذف کنند بنابراین در این خودرو موفق نخواهند شد. گفتگوهای بالاترین مقام رهبری و رئیس جمهور فضای مناسبی را در بین جامعه ورزش ایجاد کرد و جامعه ورزش بازخورد مناسبی از این گفتگوها داشت.

وی ادامه داد: فردا یادواره شهدای ورزشکار داریم و امیدواریم این مراسم به بهترین نحو برگزار شود.

دکتر سجادی گفت: باید تلاش کنیم از ظرفیت بالای رسانه ها برای برگزاری این رویدادها و بالابردن این ظرفیت و ایجاد موج امید در کشور بهره ببریم.

وی گفت: یک سری بازارهای بزرگ در تهران داریم و می توانیم از ظرفیت آنها برای برگزاری مسابقات و ترویج فرهنگ ورزش استفاده کنیم و باید در این هفته بعد فرهنگی و اجتماعی ورزش را در بین مردم پررنگ کنیم.

دکمه بازگشت به بالا