ورزشی

با استقلال قهرمان آسیا شدم اما بازیکنان سراغم نیامدند/ مربی خارجی چاره کار است

حاج‌محمد: با استقلال قهرمان آسیا شدم اما بازیکنان سراغم نیامدند/ مربی خارجی چاره کار است

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم به صحبت پرداخت.

مهدی حاج‌محمد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، در خصوص دربی جام حذفی گفت: به نظرم یکی از دلایل اصلی شکست استقلال در این بازی بحث بدنسازی بود و مربی بدنساز در این بازی ضعیف کار کرد. استقلال پس از به ثمر رساندن گل مساوی دیگر توانی نداشت و کم آورد.

وی افزود: بازیکنان از لحاظ روحی شرایط خوبی با حضور تماشاگران داشتند اما از لحاظ بدنی کم آوردند. من حتی دیدم دروازه‌بان هم پایش را گرفت و مشکل پیدا کرده بود. اگر ساپینتو اخراج نمی‌شد هم ممکن بود اتفاق دیگری بیفتد. پرسپولیس در برخی دقایق بهتر کار کرد و در نهایت هم برنده شد.

پیشکسوت استقلال درباره مربی فصل آینده این تیم عنوان کرد: من با رایکوف به عنوان یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ استقلال کار کرده‌ام و پیشتر هم گفته‌ام که او آن طرف دیوار را هم می‌دید و مانند جادوگر بود. مربیان داخلی در این سال‌های پیشرفت بسیار خوبی داشته‌اند اما به نظرم مربی بزرگ و خوب خارجی بهتر می‌تواند به استقلال کمک کند.

وی ادامه داد: در ماه در سر تا سر دنیا کلاس های متعدد برگزار می‌شود اما یک نفر می‌شود گواردیولا. ما باید به سراغ خوب‌ها برویم. پاری‌سن‌ژرمن امسال بهترین بازیکن‌های دنیا را داشت اما نتیجه گرفت؟ خیر. مساله هماهنگی بازیکنان اهمیت زیادی دارد. استقلال در حال حاضر بازیکنان خوبی دارد اما برای فصل آینده سرمربی باید به فکر هماهنگی بیشتر بازیکنان باشد.

حاج‌محمد درباره بازیکنان استقلال عنوان کرد: من در آخرین مصاحبه‌هایم اعلام کردم انتظارم از دروازه‌بان استقلال بیشتر است و دوست داشتم در دربی بهتر کار کند. درباره بهترین بازیکنان هم باید بگویم قایدی و محبی هر دو خوب هستند اما نتوانستند به موفقیت استقلال در فینال جام حذفی کمک کنند. هر دو نفر باید در زمین در زمینه کارهای دفاعی به تیم بیشتر کمک می‌کردند.

پیشکسوت استقال که در اولین قهرمانی این تیم در باشگاه‌های آسیا قهرمان شده درباره تقدیر از خود در بازی‌های آخر استقلال گفت: من برای این تیم‌ سال‌ها بازی کردم و در قهرمانی آسیایی این تیم تاثیر داشتم اما هیچ‌کدام از بازیکنان اصلا به سراغ من نیامدند و من را نمی‌شناختند. متاسفانه در این زمینه گلایه دارم. انتظارم چیز دیگری بود.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا