ورزشی

با اینکه از عربستان کمتر هستیم اما می‌توانیم مسی را جذب کنیم!

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، در شرایطی که طی یک سال اخیر، سرمایه‌داران متمول حاشیه نشین خلیج فارس از لحاظ مالی بر روی فوتبال کشورشان با جذب بزرگان جهان فوتبال، قدمی بزرگ برای آینده فوتبالشان برداشته‌اند، تیم های ایرانی در این مسیر عقب مانده‌اند.

فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در واکنش به شایعه جذب لیونل مسی توسط او برای باشگاه استقلال گفت: ببینید ما از عربستان کمتر هستیم. مسی را نمی‌شد در ۲۵ سالگی آورد ولی می‌شد او را در ۳۷ سالگی آورد اما باز هم با این شرایط نه. عربستان چرا می‌تواند بنزما و رونالدو را بیاورد؟ همه رفتند!

او ادامه داد: اگر در فوتبال بزرگ فکر کنی، باید حرف عجیب هم بزنی. ما خودمان، خودمان را مسخره می‌کنیم و قبول نداریم. در صورتی که آن پول برای مردم ما هیچ پولی نیست. مردم در آوردن فردی مثل رونالدو کمک می‌کنند.

فتح الله زاده با تاکید به همه جانبه بودن ورزش اشاره کرد: ضمن اینکه ببینید دولت‌ها هم باید بحث حمایتی داشته باشند. ما بخش هنگفتی از حق پخش را نداریم و صدا و سیما نمی‌دهد. نه آنکه نخواهد بدهد، بلکه صدا و سیما باید مکانیزم را تصویب کند. وقتی باشگاه و صدا و سیما نمی‌دهند، ۳۰ درصد منابع باشگاهی را از بین بردید. ورزش، نشاط می‌آورد. ورزش، مسائل اقتصادی را رونق می‌دهد و ورزش حتی مسائل اجتماعی را تخت تاثیر قرار می‌دهد. ورزش سیاسی هست، هنری هست و همه چیز در آن هست.

258258

دکمه بازگشت به بالا