ورزشی

با فشارها غریبه نیستم/ هنوز خودمان را قهرمان نمی‌دانیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از وب سایت باشگاه پرسپولیس ، علی علیپور که روز گذشته با همین نام از شهدا دیدار کرده بود ، در مورد اقدامات و اقدامات انجام شده بحث و گفتگو کرد. گل ها وی با نشان دادن عکس هایی از شهدا ، گفت: وقتی فهمیدم که شهید اسم من است ، بیشتر هیجان زده شدم. من این حرکت را انجام دادم و تصاویر شهدا را به قلبم نشان دادم پس از گلی که شما از آن خواسته اید. این یک احساس درونی است. از اولین باری که به پرسپولیس آمدم ، هر بار گلزنی کردم ، این فرصت را داشتم که تصویری از یکی از عزیزان خود را نشان دهم و امیدوارم که این فرصت تا حد ممکن ایجاد شود.

مهاجمان پرسپولیس همچنین در مورد وضعیت سربازان ادامه دادند: “ما تمرین می کنیم و منتظر هستیم تا لیگ شروع شود.” با توجه به بسته شدن بازی ، امیدواریم بازی دوستانه داشته باشیم. خدا را شکر ، کودکان علیرغم محدودیت ها ، آموزش خوبی داشته اند ، اما آموزش های ویژه و انفرادی جایگزین آموزش های گروهی و رقابتی نمی شود.

علیپور در رابطه با فشار روی خط حمله و جدایی آنتونی استوکس و مشکلات وی بود اوزاگونا برای رسیدن به ایران ، بسته به شرایط پرواز ، می توانید روی آن تمرکز کنید ، وی افزود: با این حال ، این شرایطی است که ممکن است بوجود بیاید. هر یک از ما باید در موقعیت خود به تیم و همدیگر کمک کنیم. من هم یک مهاجم هستم و انتظار داریم گل بزند. ما تمام تلاش خود را می کنیم و با چنین فشاری آشنا هستیم.

وی ترس و امید هواداران را با یادآوری فاصله بین چشم ها در لیگ برتر و سخت کوشی وی در لیگ قهرمانان آسیا و یک امتیاز خوب در لیگ برتر دانست. درعوض ، نباید از این نکته آگاه باشیم که استقلال یک تساوی عقب دارد و لیگ 9 هفته مانده است. ما نه تنها در لیگ قهرمانان بلکه در لیگ برتر نیز سخت کار می کنیم. ما باید با آگاهی کامل از شرایط و آمادگی وارد رقابت شویم. تا آنجا که من می بینم ، همه افراد حاضر در این تیم این مشکل را می دانند و هیچ کس تیم را قهرمان نمی داند.

علیپور گفت: “ما هنوز منتظریم ببینیم که بازی در لیگ قهرمانان اروپا چگونه می رود ، اما فکر می کنم ؛ بازی با نمایندگان عربستان بسیار تعیین کننده است و ما می توانیم امتیازهای لازم را بدست آوریم.

دکمه بازگشت به بالا