اقتصادی

ببینید| «شهید جمهور» در بیان برخی از شخصیت‌های حوزوی و دینی

در حاشیه مراسم تشیع شهدای خدمت در تهران برخی از شخصیت‌های حوزوی و دینی در گفت‌وگو با اخبار ورزشی به بیان برخی از ویژگی‌های شهید جمهور پرداختند.

حجت‌الاسلام محمدی -نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس- در گفت‌وگو با اخبار ورزشی، در مورد شخصیت شهید جمهور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی گفت: ویژگی ممتاز رییس جمهور شهید مردمی بودن و ارتباط ایشان با مردم به ویژه طبقه محروم و مستضعف بود، این رفتار باید یک الگو برای همه مسئولین باشد و امید است همه به این موضوع توجه داشته باشند.

تواضع، فروتنی و مردمی بودن شهید جمهور الگو مسئولین باشد

همچنین آیت‌الله اعرافی -مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور- هم در گفت‌وگو با اخبار ورزشی در مورد ویژگی‌های شخصیتی شهید جمهور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ابراز کرد: تواضع، فروتنی و مردمی بودن شهید جمهور چیزی است که امروز ما مسئولین به آن‌ نیاز داریم، مردم ما که نسبت به وظایف‌شان آگاه هستند.

شهید جمهور در خدمتگذاری به هرانسانی پیش‌قدم بود

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب یزدی -رئیس جامعه مبلغین- نیز در گفت‌وگو با اخبار ورزشی در مورد ویژگی‌های شخصیتی شهید جمهور اظهار کرد: برای ایشان فرقی نداشت طرف مقابل‌شان چه کسی است، همین که لباس انسانیت بر تن طرف مقابل‌شان بود برای ارائه خدمات از سوی ایشان کافی بود.

وی افزود: این رفتار ایشان به شدت باعث وحدت و انسجام نیروها بود و از این رو امیدوایم خداوند به روح ایشان اعطلای فراوان ببخشد و در بهشت میهمان جدش امیرالمومنین(ع) باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا