ورزشی

بحران مالی دوباره در پرسپولیس با بند جدید قراردادها!

تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت در دربی 96 پایتخت مقابل استقلال نتوانست در نیمه نهایی جام حذفی شرکت کند و مسئولان باشگاه حدود 10٪ از قرارداد فصل را قبل از بازی پرداخت کردند.

با این پول ، سفیدپوستان 60٪ از مبلغ قرارداد فصل جاری خود را بدست می آورند ، اما هنوز از وضعیت مالی خود راضی نیستند.

بازیکنان این تیم هنوز به دلیل 8 پیروزی آخر خود در لیگ برتر پاداش دریافت نکرده اند. جوایز هر بازی در قرارداد هر بازیکن از 3 تا 5 میلیون تومان است. مبلغ قابل قبولی است که اخیراً از طرف مقابل وی در استقلال دریافت نشده است.

بازیکنان پرسپولیس از عدم دریافت پاداش از مسئولان باشگاه شکایت کرده اند ، در حالی که استقلال برای چهار برد اخیر خود حدود 90 میلیون تومان دریافت كرده است.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر نسبت به مشکلات مالی خود معترض هستند و منتظر پرداخت هزینه دیگری برای دریافت جایزه هستند.

مشکلات مالی این باشگاه باعث شده بازیکنانی مانند احمد نوراللهی ، کمال کامیابی نیا ، امید عالیشاه ، وحید امیری و مهدی شیری تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند. در همین حال ، محمد حسین کنعانی زادگان نیز زودتر از موعد به الاهلی قطر پیوست تا در تابستان دانشجوی یحیی گل محمدی را ترک کند.

بحران تابستانی معمول در پرسپولیس رخ می دهد که هر ساله در این باشگاه تکرار می شود و مشخص نیست قرمزها در آینده با چه روبرو خواهند شد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا