ورزشی

بختیاری زاده: رحمتی را نمی‌بخشم و او دیگر در تیم من نیست!

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ؛ پس از تساوی بدون گل بین شاه خودرو خراسان و نساجی مازندران در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران ، سهراب بختیاری زاده در یک کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت و گفت: “این آخرین مسابقه لیگ است و می دانم وظیفه من این است که از شاهرخرو بخاطر تلاش هایش تشکر کنم. بازیکنان و از همه عزیزانی که همراه تیم هستند تشکر می کنم؛ با توجه به این بازی ، اکنون نمی توانم بگویم چه تعداد فرصت داریم و چند فرصت برای رسیدن به ما داریم. من این مشکل را از دست داده ام و باید بازی های ویدئویی را تماشا کنیم جایی که برخی از شانس های گلزنی را از دست می دهیم. هم تیمی های ما امروز عالی بودند و بعد از بازی بدی که در اصفهان پشت سر گذاشتیم ، تلاش کردیم بازی خوبی انجام دهیم تا لیگ با یک برد به پایان برسد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: شاگردان من عالی هستند و اجازه نمی دهیم تیم نساجی نفس بکشد. بازی کاملاً یک طرفه است که بسیار مهم است. مهمترین چیز این است که من باید مجموعه شاهر خودرو را تبریک بگویم ؛ در حالی که پیروزی در آخرین بازی لیگ برای ما مهم است. تصمیم انضباطی. گروه شاهرخودرو از تصمیمات مربوط به ترتیب ، نظم و اصالت فوتبال و اجرای اصول حرفه ای فوتبال حمایت می کند. امروز ما بدون دروازه بان ذخیره و با یک دروازه بان جوان وارد زمین می شویم.

سهراب بختیاری زاده درباره حذف مهدی رحمتی از لیست تیم خود گفت: “من بین 3 امتیاز بازی و این موضوع رشته ، اصول اخلاقی و نظم را انتخاب کرده ام.” انتظار دارم که ممکن است بازی را از دست بدهیم ، اما خیلی مهم است که مسائل انضباطی و اخلاقی و رفتار حرفه ای بازیکنان صحیح باشد. این موضوع برای همیشه در فوتبال باقی خواهد ماند. مشکلات فنی فوتبال در حال نوسان است ، اما سایر مشکلات برطرف می شوند. همیشه باید به مشکلات اخلاقی پایبند باشیم.

وی درباره عدم حضور مهدی رحمتی در رقابتهای آسیایی ، اضافه کرد: “ما دیگر رحمتی نداریم.” بازیکنان جوان قابل بخشش هستند ، زیرا اشتباهات آنها مبتنی بر جهل است ، اما وقتی بازیکن بزرگی در این تیم چندین بار خطاها را تکرار کند ، نمی توان بخشیده شد. در دنیای فوتبال ، حرفه ای های بالاتر از رحمتی به دلیل عدم رعایت اصول و اخلاق حرفه ای از تیم های خود دور شده اند.

سرمربی تیم ، شهرخودرو ، ادامه بحث خود را در مورد مهدی رحمتی ادامه داد: رحمتی امروز به دلایل حضور نداشت و دروازه بان جوان اهل خراسان امروز در کنار دروازه ایستاد که او نیز عملکرد خوبی داشت؛ بازیکن مهم است ، اما تیم از هر بازیکن دیگری مهمتر است ، به خصوص بازیکنان بزرگتری که باید از بین بروند. باور کنید آنچه در چند ماه گذشته اتفاق افتاد تنها اتفاقی که در اصفهان افتاد نیست بلکه بارها و بارها مجبور شدم بدون دروازه بان ذخیره تمرین کنم.

256 251

دکمه بازگشت به بالا