ورزشی

بدقولی ادامه‌دار ذوب‌آهن/ چک‌های پاس‌نشده روی دست وزنه‌برداران ماند!

باشگاه ذوب‌آهن چک‌ قرارداد وزنه‌برداران را پاس نکرده و این مسئله باعث اعتراض آنها شده است.

به گزارش اخبار ورزشی، تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن روز دهم دی سال جاری توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد اما با اینکه دو ماه از پایان لیگ می‌گذرد هنوز قراردادهای این تیم تسویه نشده و این اتفاق موجب ناراحتی وزنه‌برداران این تیم شده است. البته این بدعهدی ذوب‌آهن اتفاق جدیدی نیست و در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هم باشگاه ذوب‌آهن در تسویه قراردادها بدقولی کرد که اعتراض وزنه‌برداران را به همراه داشت. اکنون نیز باشگاه، قرارداد وزنه‌برداران را تسویه نکرده است و آنها برای سال ۱۴۰۲ هیچ پولی دریافت نکرده‌اند.

مصطفی جوادی، قهرمان وزنه‌برداری جهان و عضو تیم ذوب‌آهن اصفهان، با گلایه از بدقولی باشگاه ذوب‌آهن بیان کرد: ما طبق قرارداد به تعهد خود عمل کردیم و حتی تیم قهرمان شد اما هنوز یک ریال از قرارداد ما تسویه نشده است. باشگاه در هفته آخر لیگ به ما چک داد و قرار بود این چک هفته گذشته پاس شود اما متوجه شدیم که چک‌ها ثبت نشده‌اند. زمانی که خواستیم پیگیر ماجرا شویم، کسی پاسخگوی ما نبود.

او ادامه داد: لیگ برتر تنها منبع درآمد ما وزنه‌برداران است و از طرفی سال سختی را پشت سر گذاشتیم. در حالی که برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می‌شدیم، در لیگ هم وزنه زدیم اما اینکه در پرداخت قراردادها بدقولی کنند و حتی پاسخگو نباشند اتفاق قشنگی برای این باشگاه نیست و باعث دلسردی و بی‌اعتمادی می‌شود. به نظر نمی‌رسد مبلغ قراردادهای وزنه‌برداران آنقدر بالا باشد که باشگاه توان پرداختشان را نداشته باشد. در این شرایط هم انتظار داریم حداقل برخورد بهتری داشته باشند و تماس‌های ما را پاسخ دهند تا تکلیف خودمان را بدانیم چون هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا