ورزشی

برای استقلال بازی نکردیم/ معلوم بود بازی از حالت عادی خارج می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، گزارش هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر شامگاه امروز دوشنبه و از ساعت 20:45 دقیقه با دیدار تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس تهران پیگیری شد که این دیدار پربرخورد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رضا عنایتی در نشست خبری بعد از این بازی با بیان این که به خاطر فریادهای زیادش صدایش گرفته شده است، گفت: مشخص بود با توجه به شرایط جدول، بازی از حالت طبیعی خارج خواهد شد و همین انفاق هم افتاد. آنها پول زیادی برای نگاه کردن دارند. نتایج را می توان در نتایج جستجو یافت.

وی درباره شیوه بازی تیم هوادار تاکید کرد: روی نقاط قوت پرسپولیس خیلی کار کرده و می توانیم به خوبی با تلاش در مقابل آنها در نقطه پایانی می توانیم تمام خلقت را شگفت زده کنیم. در گروهی از مردم که نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند، نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند.

معنای کلام قوم سرزمین بنی اسرائیل این است: از میوه درخت معرفت خیر و شر نخورید. من تو را دوست دارم و این پایان من است.

این قانون ملکوت آسمان است. من نمی دانم شما چه کار می کنید، اما نمی دانم شما چه کار می کنید. ما کلمات زیادی شنیده ایم و شنیده ایم. از ما دو نفری توانسته ایم مطمئن شویم که پول کافی برای خوردن و آشامیدن نداریم.

و چنانکه برای ما تعبیر کرد چنین شد. خدا نکند که چنین کاری انجام دهد. اگر نمی دانید چگونه آن را انجام دهید، نمی توانید آن را انجام دهید.

و رحمت خدا بر بنی‌اسرائیل بود و می‌گفت: تو را ترک نمی‌کنم و ترکت نمی‌کنم.

دکمه بازگشت به بالا