ورزشی

برای انتخاب سرمربی ایرانی والیبال اشتراک نظر وجود دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از فدراسیون والیبال ، وحید مرادی در جلسه هیات مدیره فدراسیون که عصر امروز (سه شنبه) برگزار شد ، افزود: دشوار است.

وی با تأکید بر اینکه برای انتخاب سرمربی تیم ملی نظرهای مشابهی در بین خبرگان و کارشناسان وجود دارد و تقریبا هیچکدام مخالف انتخاب مربیان ایرانی نیستند ، اما گفت: “ما در شرایطی قرار داریم که به دلیل مسائل مدیریتی ، بینایی و پاسخگویی عمومی. “” و مردم باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند. برای انتخاب سرمربی تیم ملی باید تمام گوشه ها در نظر گرفته شود.

وی گفت: المپیک آینده فرصتی عالی برای مربیان ایرانی برای حضور در المپیک است ، اما ما همچنین باید در نظر بگیریم که اگر نیروهای ایرانی به نتیجه ای که مربیان ایرانی می خواهند نرسند ، تأثیر می گذارد آیا رسانه و افکار عمومی تحت تأثیر قرار می گیرند. آیا آنها برای این تصمیم به ائتلاف خواهند پیوست؟

وی افزود: اگر بتوانیم در این زمینه مدیریت و تعادل ایجاد کنیم ، استفاده از یک مربی ایرانی بهترین گزینه است. به نظر من باید درباره سرمربی تیم ملی والیبال تصمیم عاقلانه بگیریم.

مرادی تأکید کرد: به طور کلی ، استفاده از مربی ایرانی در المپیک توکیو فرصت بسیار خوبی برای به دست آوردن تجربه مورد نیاز آینده والیبال و استفاده از قدرت مربی ایرانی است ، اما واقعاً تصمیم می گیرد سرمربی آینده تیم ملی نکات بسیار خوبی دارد و باید باشد. ” او به همه آنها توجه داشت.

دکمه بازگشت به بالا