ورزشی

برای کسب نتایج مناسب در جام جهانی تلاش می‌کنیم/ تیراندازی به حمایت بیشتری نیاز دارد

محسن نصراصفهانی: برای کسب نتایج مناسب در جام جهانی تلاش می‌کنیم/ تیراندازی به حمایت بیشتری نیاز دارد

سرمربی تیم ملی تپانچه ایران امیدوار است شرایط این رشته بهتر از قبل شود.

محسن نصراصفهانی، سرمربی تیم ‌ملی تپانچه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی در خصوص شرایط حضور ملی‌پوشان در مسابقات جام جهانی هند اظهار داشت: تیم ملی تیراندازی قرار است بعد از پنج ماه دوری از مسابقات بین‌المللی به جام جهانی هند اعزام شود. یکی از اهداف ما شرکت در مسابقات اندونزی بود که به دلیل بحث مالی این اعزام لغو شد و امیدوارم بتوانیم ترکیب کامل تیم را به این رویداد اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا این اعزام قطعی شده است؟ گفت: هنوز قطعی نشده است و همه چیز بستگی دارد به اینکه فدراسیون بتواند ارز لازم برای اعزام و شرکت در مسابقات را فراهم کند. نیاز است که حمایت مالی شویم و بعد از مدال المپیک هم برای این رشته از نظر مالی هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. قرار است 26 اسفندماه تیم را اعزام کنیم و در بخش تپانچه سه نفر در بخش زنان و سه نفر در بخش آقایان خواهیم داشت. امیدواریم مسئولین بیشتر حمایت کنند. مسابقات قهرمانی جهان باکو را داریم که چهار سهمیه المپیک توزیع خواهد شد و بنابراین نیاز است که حتما این مسابقات را از دست ندهیم.

وی در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه ملی‌پوشان در جام ‌جهانی هند افزود: وظیفه کادر فنی این است که تیم را آماده کند و ما هم تیم آماده‌ای داریم. بچه‌ها حتما تلاش خواهند نتیجه مناسب و خوبی را به دست بیاورند.

نصراصفهانی در پایان با اشاره به مسابقات لیگ توضیح داد: یکی از نقاط قوت همین مسابقات لیگ‌ است که به صورت مداوم برگزار می‌شود و حتی مسابقات آزاد هم هرازگاهی انجام می‌شود که در جهت آماده سازی ملی‌پوشان موثر است. امیدوارم از نظر مالی هم مسابقات لیگ‌ حرفه‌ای شود و بازیکنان بتوانند از نظر مالی هم در این لیگ تا حدی تامین شوند.

خبرنگار: فریبا جلیل‌خانی

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا