ورزشی

برتری آبی‌پوشان مقابل نساجی در تاریخچه تقابل‌های دو تیم

آبی پوشان در تاریخ استقلال مقابل بانوان تنها 2 بار شکست خورده اند.

به گزارش اخبار ورزشی، استقلال و نساجی دو قهرمان لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته فوتبال ایران برای قهرمانی در سوپرجام در ورزشگاه شهید بهنار کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آخرین دیدار دو تیم در چارچوب لیگ برتر برگزار شد و شاگردان ساپینتو توانستند با نتیجه سه بر یک از سد بانوان بگذرند. دانش آموزان در جبران این شکست و انتقام از مردم آبی پوست آزادند. دو تیم تاکنون 16 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم استقلال 9 پیروزی و سهم بانوان 2 پیروزی است. 5 بار دو تیم به تساوی کشیده شدند.

بهترین پیروزی در این دیدار به سال های دور برمی گردد. نساجی و استقلال برای اولین بار در سال 64 و درست در اوج جنگ تحمیلی و در حالی که لیگ کشور در تعطیلات در ورزشگاه کشور بود، به مصاف هم رفت. این دیدار با برتری 5 بر 1 بانوان به پایان رسید.

در سال 1378 دو تیم در مسابقات حذفی جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند. استقلال توانست با 5 گل نساجی را شکست دهد تا علاوه بر صعود به مراحل پایانی جام حذفی، انتقام شکست سنگین 64 سال بعد از 14 سال را از نساجی بگیرد.

برد سال گذشته بانوان مقابل استقلال در جام حذفی سال گذشته و در مرحله یک چهارم نهایی هزینه کمتری داشت. جایی که شاگردان پس از تساوی مقابل استقلال در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 سکوت کردند، استقلال مغلوب شد. در این دوره از جام حذفی توانستند قهرمان جام حذفی شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا