ورزشی

برتری کرمان برابر هوانیروز/ صادقی: عملکرد فدراسیون هندبال خوب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، سومین بازی روز دوم سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان به افتخار سردار شهیدپور جعفری امروز پنجشنبه 20 آذرماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد. در این دیدار که در گروه دوم این مسابقات برگزار شد ، تیم مس کرمان با اختلاف 10 گل پرواز نیروی هوایی اصفهان را شکست داد.

در این بازی در زمان سروش عرشی سرمربی هاوا نیروز از نیمه اول بازی اخراج شد. دانش آموز حمید صادق شاه نشین در تیم مس کرمان موفق شد در پرواز هاوا نیروز اصفهان 23 بر 13 پیروز شود و همچنان هدایت گروه را بر عهده بگیرد.

حمید صادقی ، سرمربی تیم هندبال مس کرمان پس از پیروزی تیمش در این رقابت ها گفت: بازی امروز بازی خوبی است. ما می دانیم تیم مقابل ضعیف تر از ما است ، اما به بچه ها تأکید می کنیم که تیم متفاوتی برای ما وجود ندارد و ما باید با همه می تواند بجنگد تیم بیا بریم.

وی افزود: مسابقه بعدی ما برابر تیم سپاهان بود و در این بازی توانستیم هماهنگی خوبی حاصل کنیم. تیم حریف سخت و خوب کار کرد کار کردن کرد این تیم جوانی خوبی داشت و تلاش زیادی برای این تیم شده است اما از نظر توانایی برتر هستیم. به تیم حریف و کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم.

صادقی تاکید کرد: باید از پاکدل ، رئیس فدراسیون تشکر کنم و به خاطر برگزاری لیگ در این شرایط دشوار به او تبریک می گویم و فکر می کنم او در بحث لیگ بهتر از هر فدراسیون عمل کرده است. من همچنین از منطقه فارس به دلیل میزبانی متشکرم و همه چیز بدون مشکل پیش رفت. من امیدوارم که این موضوع ادامه داشته باشد و سایر استانها نیز در بحث درباره سازمان همان کار را انجام دهند.

دور رفت لیگ برتر هندبال مردان که از 7 دسامبر آغاز می شود تا 15 دسامبر در سالن پوریای ولی ، دانشگاه آزاد اسلام شیراز ادامه دارد. در مسابقه فردا ، این دیدار در گروه اول پیگیری می شود.

دکمه بازگشت به بالا