ورزشی

برخی از باخت‌ها ارزشی چندین برابر پیروزی دارد

کارخانه: برکی از باهت‌ها اوریتی که براب پیرویزی دارد

سرمربی تیم والیبال ایران گفت: ارزش برخی از باخت ها چندین برابر برد است و شاید این باخت باعث شود کادر فنی و بازیکنان بیشتر به دنبال آن باشند.

اخبار ورزشی اخبار ورزشی و به نقول از جامعة فيديرة وليبال، مصطفي كارخانه پس از بازي ايران مقابل تركيه گفت: بازيكنان زحمات خود را كشيدند و با وجود شايستگي بازي را واگذار كردند. در ابتدای این دیدار تیم ایران پیش بود اما بازی والیبال مساوی نشد.

پاسخ: زمان خوبی برای خوش شانسی است زیرا در هر صورت به عنوان تیم اول گروه صعود خواهیم کرد. ارزش برخی از باخت ها چندین برابر برد بیشتر است و شاید این باخت باعث شود کادر فنی و بازیکنان تلاش بیشتری کنند و هوشمندانه عمل کنند.

کارخانه با بیان اینکه بازی با ترکیه باعث شد برخی از ایرادات این تیم شناسایی شود تا بتوان آنها را برطرف کرد، افزود: شاید بخشی از نتیجه بازی بازیکنان این بود که مطمئن بودند به عنوان تیم اول صعود می کنند.

با بیان آن که آن تنلگری بریا برای آریانی بود، گفت: تا به امروز تیم ب کاندان تحت کارن کار نگرفته بود در هلا روستای اسلامی سلامیت بااست. بازیکنان ایران شایستگی لازم را دارند و انشاالله با تلاش بیشتر و خطاهای کمتر با تیم ایران به پیروزی ادامه خواهند داد.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا