ورزشی

برد قاطع ایتالیا و ادامه قدرت‌نمایی مجارها در انتخابی یورو

ایتالیا، مجارستان و دانمارک حریفان‌شان را در انتخابی یورو ۲۰۲۴ شکست دادند.

به گزارش اخبار ورزشی، در ادامه دیدارهای انتخابی یورو ۲۰۲۴ در قاره اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها ایتالیا با چهار گل در خانه برابر مالت به برتری رسید. بوناونتورا، دومنیکو براردی دو بار و فراتسی برای ایتالیا در این دیدار گلزنی کردند.

به این ترتیب ایتالیا توانست با برد قاطع در این دیدار به خوبی به استقبال دیدار حساس با انگلیس برود که قرار است اواسط هفته در ورزشگاه ومبلی برگزار شود که این دیدار تکرار فینال یورو قبل نیز است که با برتری ایتالیا در ضربات پنالتی خاتمه یافت.

 زانیولو و تونالی با ادامه تحقیقات پلیس از اردوی تیم ملی ایتالیا خارج شدند و در دیدار مقابل انگلیس در روز چهارشنبه شرکت نخواهند کرد.

در دیگر دیدار مجارستان در ادامه درخشش در انتخابی یورو توانست دو بر یک صربستان را شکست دهد و صدرنشینی خود را تثبیت کند. در این دیدار وارگا و رولند زالای برای مجارها و استراهینیا پالوویچ برای صربستان گل زدند.

نتایج دیدارها به شرح زیر است:

دانمارک ۳  – قزاقستان ۱

مجارستان ۲ – صربستان ۱

اسلونی ۳ – فنلاند ۰

بلغارستان ۰ – لیتوانی ۲

اوکراین ۲ – مقدونیه ۰

ایرلندشمالی ۳ – سن مارینو ۰

پیروزی ژرمن ها در اولین حضور ناگلزمان

تیم ملی فوتبال آلمان توانست در اولین حضور یولیان ناگلزمان برابر آمریکا با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد. در این دیدار ایلکای گوندوغان، نیکولاس فولکروگ و جمال موسیالا برای ژرمنها گل زدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا