ورزشی

بررسی احتمالات صعود تیم ملی فوتبال ایران/ معادله پیچیده یک گزینه! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دومین روز از مرحله مقدماتی گروه B بیست و دومین دوره جام جهانی با برتری دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز و تساوی تیم های آمریکا و انگلیس به پایان رسید. که هر چهار تیم این گروه شانس صعود به مرحله بعد را داشتند.

در این بین تیم ملی ایران که جام بیست و دوم را با شکست سنگین 6 بر 2 مقابل انگلیس آغاز کرده بود، با تساوی شیرین و چشمگیر مقابل ولز به جام برگشت و حالا در آستانه صعود به مرحله حذفی این رقابت ها قرار دارد.

the solution to climb بي چون و كرا

ملی پوشان کیشورمان اگرچه کار سختی مقابل آمریکا دارند اما برای قطعی شدن صعود به مرحله بعد باید حریف نهایی خود را شکست دهند تا با 6 امتیاز نه تنها صعود را نهایی کنند، بلکه صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنند. این شانس را برای خود به عنوان تیم ایجاد کنند. راه اول به مرحله حذفی.

پایان رویا را بشکن

وضعیت دوم دیدار ایران و آمریکا این است که تیم ملی ایران مقابل حریف شکست می خورد و سه امتیاز باقی می ماند. در این صورت حذف تیم ملی ایران قطعی خواهد بود زیرا انگلیس در حال حاضر 4 امتیازی است و آمریکا نیز در صورت پیروزی مقابل ایران 5 امتیازی خواهد شد و صعودش قطعی خواهد بود.

تاثیر دیدار انگلیس و ولز

اما تساوی ایران مقابل آمریکا معادله صعود دو تیم صعود کننده از گروه دوم را رقم خواهد زد.

İran در که روست سدرنشین می شود؟

در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران بتواند آمریکا را شکست دهد و دیدار تیم های انگلیس و ولز با تساوی به پایان برسد، ایران 6 امتیازی خواهد شد و به عنوان تیم اول و تیم ملی انگلیس با 5 امتیاز راهی مرحله بعد خواهند شد. امتیاز به عنوان تیم দুম রামা র্যার বান বার শ্দাদ.

نکش ولز در ایران کلست

تیمی که دو بار به ایران باخت حالا با انگلیس دیدار می کند می تواند بخشی از معادله صعود ایران را حل کند. و اگر بتوانند مقابل انگلیس مساوی کنند، تیم ملی ایران نیز با تساوی مقابل آمریکا راهی مرحله بعد می شود. اگر ولز بتواند انگلیس را شکست دهد، ایران نیز با تساوی مقابل آمریکا به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

* پرنده ایرانی – پرنده انگلیسی: ظهور ایران
* برد ایران – تساوی انگلیسی: ظهور ایران
* برد ایران – برد انگلیس: ظهور ایران
* تساوی ایران – برد انگلیس: ظهور ایران
* قرعه کشی ایرانی – قرعه انگلیسی: ظهور ایران
* تساوي يران – بخت INGLIGS ایران را حذف کنید
* باخت ایران – برد انگلیس : ایران را حذف کنید
* برد ایران – تساوی انگلیس: ایران را حذف کنید
* باخت ایران – باخت انگلیس: ایران را حذف کنید

دیدارهای روز پایانی مرحله گروهی روز سه شنبه 8 آذر برگزار می شود و از ساعت 22:30 تیم ملی فوتبال ایران به مصاف آمریکا می رود و تیم ملی فوتبال انگلیس نیز برای تعیین سرنوشت تیم های صعود کننده به مصاف ولز می رود.

دکمه بازگشت به بالا