ورزشی

برزیل بدون نیمار هم برنده شد/ صعود طلایی‌ها جام به مرحله حذفی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم های ملی فوتبال برزیل و سوئیس برای بیست و دومین بار در گروه G به مصاف هم می روند. رقابت جام جهانی از ساعت 19:30 دقیقه دوشنبه در ورزشگاه 974 دوحه برگزار شد و در این مدت طلایی شد. تن پوش او که به رقبای اروپایی خود افتخار می کرد، یکی یکی به برتری رسید.

برزیل و سوئیس در شرایطی در این زمینه زمینه را فراهم کرده بودند که پیش از دیدار تیم های صربستان و کامرون به تساوی 3 بر 3 دست یافته بودند تا هر دو تیم یک امتیازی شده و در رده های سوم و چهارم جدول رده بندی قرار گیرند. جدول.

برزیلی بدون نیمار هم برندی شد/ تلاینی‌ها جام به تحمیلی شد

تیم ملی فوتبال سوئیس در جام جهانی 2022

تساوی این دو تیم باعث شد سوئیس و برزیل با 3 امتیاز شانس بالایی برای صعود داشته باشند و تیمی که با 6 امتیاز در دیدار امروز پیروز شده بود صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند.

با این حال نیمه اول بازی برزیل و سوئیس چنگی به دل نزد و دو تیمند نادند بازی تاماهاگر باشد را به درایز برزیل در این دیدار نیمار ستاره تکنیکی او به دلیل مصدومیت در دسترس نبود و شاید غیبت این بازیکن از نظر فنی جذاب نبود نفوذ دارند

برزیلی بدون نیمار هم برندی شد/ تلاینی‌ها جام به تحمیلی شد

در غیاب نیمار برزیلی ها به درکشش وینیسیوس جوان بود

نیمه دوم کمی بهتر از نیمه اول بود و برزیلی ها به دنبال گل برتری بودند و مقابل سوئیسی ها هم منتظر ضدحملات بودند و در چند موقعیت پیش افتادند تا دروازه ها را باز کنند. برزیل

راستی وینیسیوس جوان که غایب است نیمار امید زیادی برای موفقیت او وجود داشت و در نهایت طلسم دروازه سوئیس را شکست و در یک ضد حمله سریع با ضربه فنی دروازه حریف را باز کرد اما VAR این گل را که در دقیقه 65 به ثمر رسید را آفساید اعلام کرد.

برزیلی هایی که نمی خواستند به آخرین بازی مقدماتی برسند به حملات خود ادامه دادند و در نهایت کاسمیرو او با ضربه ای دیدنی در دقیقه 82 دروازه حریف را باز کرد تا تیمش در آستانه کسب سه امتیاز و صعود به مرحله بعد باشد.

برزیل با این برد 6 امتیازی شد و به مرحله بعد صعود کرد. سوئیس 3 امتیاز باقی مانده و تیم های صربستان و کامرون نیز با یک امتیاز منتظر بازی روز آخر هستند.

دکمه بازگشت به بالا