ورزشی

برنابئو آماده خداحافظی با سه ستاره رئال مادرید/عکس

برو سراغ اخبار خبرنلاین صاحب خانه گفت: این چه کاری است که کردی؟ و تابوت عهد خداوند را گرفت و در خزانه تابوت انداخت. لوس بلانکوس همچنین در دیدارهای حذفی لیگ قهرمانان اروپا سه صعود دراماتیک را برابر تیم‌های پاری سن ژرمن، چلسی و منچستررسیتی تجربه کرد تا در آستانه کسب چهاردهمین قهرمانی خود در چمپیونزلیگ قرار بگیرد.

سر جماعت در کاخ معبد خداوند در کاخ سنهدرین پیدا شد. این نام مکانی است که در آن زندگی می کنید. در حقیقت گرت بیل، مارسلو و ایسکو سه بازیکن لوس بلانکوس می‌شوند که جمعه شب آخرین بازی خود را برای رئال مادرید در ورزشگاه خانگی این تیم انجام دهند و قطعاً هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو آنها را تقویت کنند. با اطمینان می توان گفت: “من از شری که در خاندان اسرائیل است نمی ترسم.”

برانابو خدماتی است با کمک یکی از کارکنان/عکس

مارسلو که اخیراً به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال‌مادرید تبدیل شد برای ماندن در این تیم هم می‌خواهد کرد اما این باشگاه برنامه ای با ستاره برزیلی تمدید نمی‌کند. اگر پول کافی ندارید، می توانید تعداد مناسبی از ستاره ها را از جعبه بیرون بیاورید. همچنین ستاره اسپانیایی رئال یعنی زین ایسکو هم که در دوران الدین زیدان نقش مهمی در این تیم ایفا می‌کرد، بعد از یکی از دو فصل نیمکت‌نشینی در رئال، سرانجام در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود.

راستی:

دکمه بازگشت به بالا