ورزشی

برنامه‌ریزی برای بهبود فرهنگ هواداری در فوتبال کشور نیاز به جدیت و همکاری بیشتری دارد

در جلسه مدیریت ویژه مدیریت وضعیت هواداران فوتبال ملی ، چالش ها ، فرصت ها و استراتژی های مناسب برای بهبود اوضاع فرهنگی هواداران بحث و تبادل نظر می شود.

به گزارش اخبار ورزشی ، نشست ویژه مدیریت تنظیم وضعیت هواداران فوتبال در کشور که روز دوشنبه 26 آبان ماه برگزار شد به ریاست عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی و با حضور کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از امکانات ورزشی و محمد نبی ، دبیر کل فدرال فوتبال و مدیر کل امنیت ، فرهنگ و امور باشگاه های وزارتخانه و سایر مدیران فدراسیون و سازمان لیگ های فوتبال برگزار شد.

در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم پیروی از دستورالعمل ها و برنامه های ابلاغی تدوین شده ، بر لزوم برداشتن گام های مشخص و برنامه های عملیاتی در این زمینه تأکید می شود. در این جلسه گزارش اقدامات انجام شده در این راستا توسط آقایان کریمی ، زمان آبادی ، نقی پور ، بهمنی ، ستوتی و نیکوخسال ارائه شد.

احمدی همچنین بر لزوم برنامه ریزی و همکاری جدی برای بهبود شرایط فرهنگی هواداران تأکید کرد و در آخر کارگروه ویژه ای متشکل از مدیران ذیربط در وزارتخانه ها ، فدراسیون ها ، سازمان های لیگ فوتبال ، شرکت های توسعه دهنده و نگهداری اماکن ورزشی و سایر نهادهای مرتبط . برنامه اقدام باید با تقسیم شفاف کار انجام شود و برای تصمیم گیری نهایی به جلسه بعدی که پیش از معاون وزیر برگزار می شود ، ارائه شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا