ورزشی

برنامه ویژه پرسپولیس برای کریستیانو رونالدو با کایپتان بازنشسته

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. حضور بازیکنان مطرح فوتبال دنیا نظیر کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، بروزوویچ، آیمریک لاپورت، تالیسکو و… در ترکیب النصر باعث افزایش حساسیت‌های دیدار هفته نخست گروه E لیگ قهرمانان آسیا شده است.

شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس تمرینات خود را به طور منظم دنبال می‌کنند تا خود را برای تقابل با این ستاره‌ها آماده کنند. عملکرد درخشان رونالدو و مانه در لیگ عربستان باعث تمرکز کادر فنی روی حرکات انفجاری آنها شده است. از این رو سیدجلال حسینی دستیار گل محمدی که سابقه سال‌های حضور در خط دفاعی پرسپولیس در لیگ قهرمانان را داشته است تمرینات ویژه ای را با مدافعان برگزار می‌کند تا آمادگی آنها را بیش از پیش کند.

مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان و گئورگی گولسیانی زیر نظر مستقیم سیدجلال تمرین می‌کنند تا شاید راه‌های تقابل با رونالدو و مانه را در زمین مسابقه پیاده کنند.

همچنین هافبک تدافعی پرسپولیس در این دیدار وظایف دفاعی تری خواهد داشت تا بتواند نفوذ بازیکنانی همچون بروزوویچ و تالیسکو را پوشش دهد و به خط دفاعی سرخپوشان کمک کنند.

251251

دکمه بازگشت به بالا