اقتصادی

برپایی بیش از ۲۶هزار افطاری ساده در اردبیل

اخبار ورزشی/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از برگزاری مراسم پویش اطعام مهدوی در استان اردبیل با برپایی بیش از ۲۶هزار افطاری ساده خبر داد.

علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ۲۵ فروردین در مراسم پویش اطعام مهدوی اظهار کرد: با حضور استاندار اردبیل شاهد برپایی مجلس افطاری ساده و محفل معنوی در یکی از محلات اردبیل بودیم تا با کمک خیران غذای گرم و افطاری ساده برای اطعام نیازمندان و فقرا مهیا شود.

وی گفت: از اول ماه مبارک رمضان پویش «اطعام مهدوی» در محلات مختلف آغاز شده و در قالب این پویش برنامه‌های مختلفی در حال اجرا است.

حسین‌نژاد تصریح کرد: تهیه و توزیع ۱۰هزار و ۸۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان سعی شده تا بخشی از نیاز فقرا و جامعه هدف کمیته امداد رفع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۶۷هزار و ۸۹۶ پرس غذای گرم نیز با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری در سطح استان توزیع شده تا حداقل خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در این ماه، یک وعده از این غذای گرم استفاده کنند.

وی اظهار کرد: با هدف فرهنگ‌سازی افطاری ساده در مساجد مختلف سعی شد تا ۲۶هزارو ۲۸۶ سفره افطاری ساده را برپا کنیم تا اقشار نیازمند از این سفره‌ها بهره‌مند شده و مورد پشتیبانی قرار گیرند.

حسین‌نژاد افزود: مجموع این کمک‌ها به ارزش ۱۳میلیارد تومان بوده که جزو جریان خیر و احسان با همراهی و کمک خیران است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا