ورزشی

برپایی غرفه دانش‌بنیان‌های ایران در نمایشگاه تجهیزات پزشکی هند

مرکز تجاری ایران‌هند غرفه ملی شرکت‌های دانش‌بنیان را در نمایشگاه «مدیکال هند» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز تجاری ایران‌هند با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، غرفه ملی شرکت‌های دانش‌بنیان را در نمایشگاه «مدیکال هند» برگزار می‌کند.

غرفه ملی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه مدیکال هند که از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی دهلی‌نو برگزار می‌شود، تشکیل می‌شود.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری با توجه به ظرفیت قابل توجه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حوزه Medical «equipment  از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در غرفه این نمایشگاه حمایت می‌کند.

بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و پیش‌بینی بازدید ۳۰ هزار نفر از اقصی نقاط دنیا بر اعتبار این نمایشگاه خواهد افزود.

این نمایشگاه امسال در حوزه‌های تجهیزات تنفسی، تجهیزات جراحی، تجهیزات و دستگاه‌های اتاق عمل، تجهیزات گاز‌های پزشکی، تخت‌های بیمارستانی، رادیولوژی و موارد تخصصی دیگر فعالیت دارد. حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه به همراه نشست‌های B ۲ B خواهد بود.

مرکز تجاری ایران‌هند پیش از برگزاری نمایشگاه اقدام به شناسایی ظرفیت‌های موجود برای هر شرکت متناسب با تولیدات آن می‌کند. در این اقدامات مرکز تجاری ایران‌هند برای هر شرکت یک پروژه مستقل ایجاد می‌کند که طی آن، فرآیند جستجو و انطباق شرکت‌های هندی با محصول ایرانی شروع می‌شود و در نهایت برای هر شرکت ایرانی، سه متناظر هندی تعهد می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا