ورزشی

بستر جدایی رونالدو از یوونتوس فراهم شد/ فوق ستاره پرتغالی در راه پاری‌سن‌ژرمن

کریستیانو رونالدو بار دیگر با یوونتوس نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شود. تساوی مقابل لیون باعث شد ستاره فوق ستاره پرتغالی به زودی از مهمترین غنائم باشگاهی در قاره خداحافظی کند ، حتی اگر او ستاره تیمش بود و به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

رسانه های اروپایی گزارش دادند که رونالدو با وجود بازی عالی که برای یوونتوس انجام داد ، با این تیم در قاره اروپا ناموفق بود ، در حالی که وی قبل از ترک رئال مادرید با این تیم چهار بار لمس لیگ قهرمانان اروپا را لمس کرد. فوق ستاره پرتغالی نتوانست عنوان قهرمانی آقای گالی را با پیراهن یوونتوس بدست آورد. او بهترین گلزن تیم خود در شرایطی است که توپ طلای 2019 را در دست لیونل مسی می بیند و توپ طلا در سال 2020 اهدا نخواهد شد. عنوان را بدست آورید.

دیشب رئال مادرید حذف شد تا این تیم در دو فصل گذشته بدون رونالدو نتواند قهرمانی اروپا را تجربه کند. در همین حال ، بحث هایی در مورد ترک کریستیانو از یوونتوس وجود دارد. برخی معتقدند او می تواند به رئال مادرید برگردد ، اما زیدان می خواهد کیلیان مبابان و ارلینگ هلند را امضا کند و علاقه ای به بازگشت رونالدو ندارد.

کریستیانو رونالدو

در همین حال ، پاری سن ژرمن تمایل زیادی دارد تا رونالدو را از یوونتوس دور کند و تلاش های زیادی برای متقاعد کردن وی انجام می شود. با حذف دورتموند ، تیم پاریس به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا رسیده و تلاش خواهد کرد که در این فصل به نتایج بهتری نسبت به فصل قبل دست یابد. نتیجه این فصل نماینده ثروتمند فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا ، قطعاً در تصمیم رونالدو نقش ویژه ای خواهد داشت. یوونتوس برای پایان دادن به قرارداد مهاجم خود هزینه ای تعیین کرده است و این مبلغ توسط پاری سن ژرمن پرداخت می شود اما رونالدو تصمیم گیرنده اصلی خواهد بود.

کریستیانو رونالدو نباید فراموش کند که 35 سال سن دارد و اگرچه هنوز بسیار آماده است ، اما مطمئناً با بزرگتر شدن نمی توانست آمادگی سال های گذشته را تجربه کند. او شرایط ایده آل دارد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که وی همچنان پس از 37 سال و پایان قراردادش با یوونتوس ، همچنان مشتری های سطح بالایی داشته باشد. ماندن در تورین یک خطر بزرگ است ، زیرا کسب عنوان اول لیگ قهرمانان اروپا از ویژگی فعلی بیانکونری فاصله دارد. در نتیجه وی توانست پیشنهاد پاری سن ژرمن را بپذیرد و به تیمی برود که شرایط بهتری در اروپا نسبت به یوونتوس داشته باشد.

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا