ورزشی

بسیج جریان، اندیشه، تفکر و مکتب است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، حجت الاسلام محمدعلی تابعی در مراسم ویژه گرامیداشت هفته بسیج که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند وی بیان کرد: بسیج جریان، اندیشه، اندیشه و مکتب است و هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای پاسداشت مقام بسیجی و توجه ویژه به آرمان های والای این مکتب است.

رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان خاطراتی از سال های دفاع مقدس از همرزم شهید برونسی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: بسیج، مجموعه ای است که در آن پاک ترین انسان ها، فداکارترین و مشتاق ترین جوانان کشور برای اهداف عالی این کشور و برای کمال و سعادت این کشور گرد هم می آیند.(ادامه مطلب)

قائم مقام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با تبریک هفته بسیج و شناسایی یکی از شهدای گمنام بر مزار شهدای دانشگاه آزاد اسلام بیرجند گفت: بسیج از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است. جامعه.”

حجت الاسلام محمد حاجی زاده افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، بسیج به معنای حضور بهترین، شادترین و وفادارترین قدرت های ملی در عرصه های لازم برای منافع ملی و اهداف عالیه آنان، همیشه بهترین، پاک ترین، بهترین هاست. نجیب ترین و نجیب ترین آنها ویژگی هایی دارند.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا