ورزشی

بعد از قهرمانی انگیزه پرسپولیسی‌ها کم شده است

طبق گزارشات شفافدر مورد عملکرد پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر ، حسن خان محمدی اظهار داشت: تیم برنده انگیزه خود را برای ادامه لیگ از دست داد تا بازیکنان با آن توانایی ثابت وارد زمین نشوند. این اتفاق در همه جای دنیا رخ می دهد و این مشکل مختص پرسپولیس نیست. به همین دلیل مربیان تلاش می کنند بازیکنان جوان را با تجربه تر جلوه دهند و با بازی با تیم خود انگیزه بگیرند. فکر می کنم یحیی گلمحمدی در بازی اخیر سعی کرده تیم خود را برای فصل آینده آماده کند اما نباید فراموش کنیم که پرسپولیس در حال حاضر دو جام بسیار مهم را در مقابل خود دارد که یکی از آنها را می توان به راحتی کسب کرد.

وی افزود: پرسپولیس با اختلاف در لیگ برتر قهرمان شد و حالا همه انتظار دارند این تیم نیز جام کسب کند ، البته فکر می کنم از آنجا که بازی نیمه نهایی همان استقلال است ، همه بازیکنان با انگیزه مضاعف آماده بازی خواهند بود زیرا این بازی به عنوان یک مسابقه ویژه. در بازی دربی بدون در نظر گرفتن نتایج به دست آمده تیم ، بازیکنان تلاش می کنند بهترین عملکرد را کسب کنند زیرا توجه زیادی در این مسابقه وجود دارد. من فکر می کنم پرسپولیس همچنین پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند نتایج بد خود در لیگ قهرمانان آسیا را جبران کند ، گفت: فکر می کنم هنوز یک ماه تا لیگ قهرمانان آسیا تمام نشده است که گل محمدی می تواند تیمش را شکست دهد. آماده و با پتانسیلی که در تیم می بینم ، امیدوارم پرسپولیس از این سطح بالا رود و به یک سطح بالاتر برسد.

جانبازان پرسپولیس همچنین درباره انتقاد از جذب بازیکنان خارجی در این تیم گفت: “اینکه تیم جذب بازیکنان خارجی شود باید با نظر سرمربی انجام شود. ما به راحتی نمی توانیم خارج از تیم بگوییم که پرسپولیس بازیکنان خارجی را نمی پذیرد.” البته اگر یحیی گلمحمدی این نیاز را در تیم خود ببیند ، باشگاه باید افرادی را که می خواهد جذب کند ، زیرا هر مربی تلاش می کند تیم قدرتمندی را آماده کند.

دکمه بازگشت به بالا