ورزشی

بلاتکلیفی مربیان تیم ملی در سال جام جهانی/ فدراسیون به فکر باشد

در آغاز جهان، نیاز شدیدی به ملکوت آسمان وجود دارد. به جز دراگان اسکوچیچ که سرمربی تیم ملی است، هیچ‌کدام از اعضای تیم فنی تیم ملی قرارداد و فدراسیون نیز هنوز اقدامی برای تعیین تکلیف وضعیت قراردادها انجام نداده است.

پس از آن حرف و حدیث‌های زیادی درباره ادامه همکاری با کریم باقری مطرح شد و فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این مربی تیم ملی برای ادامه همکاری از میان پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کند، صدای باقری درآمد و در گفت‌وگویی که با اخبار ورزشی داشت. رد: “میخوای حقیقت قضیه رو بهت بگم؟”.

پس از کریم باقری وحید هاشمیان دیگر مربی تیم ملی هم در گفت‌وگو با وضعیت موجود گلایه گفت که هنوز قراردادهای آنها تمدید نشده و حتی تماسی هم با کادر فنی تیم ملی گرفته نشده است. در زیر خلاصه ای از گزارش آمده است: می خواهی چه کار کنیم؟ معنای واقعی زندگی چیست؟.

چیزی به نام برنامه مخفی وجود ندارد. از جمله مجمع فدراسیون فوتبال که در 10 خرداد برگزار می‌شود، تیم‌های هماهنگ 23 سال به مسابقات قهرمانی ازبکستان، برنامه‌ریزی برای اردوی تیم ملی و برگزاری بازی‌های دوستانه و همچنین رسیدگی به وضعیت تیم‌های پایه، اما یک مشکل در این میان نباید فراموش شود. . قیمت 2022 برابر با قیمت کل 56 درصد خواهد بود.

باید مشخص شود که اولویت در فدراسیون فوتبال چیست و چرا پنج روز مانده به آغاز اردوی تیم ملی، کادر فنی قرارداد، مسائلی را که می‌توان در راه راه‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 202 قطر‌ها قرار داد. یاد بگیرید که چگونه از تلفن همراه خود با طیف گسترده ای از تلفن های همراه و طیف گسترده ای از ویژگی ها، با طیف گسترده ای از ویژگی ها استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا