ورزشی

بمب استقلال درخواست رضایتنامه کرد!

سجاد شهباززاده که بعد از آقای گلی در سپاهان به عنوان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی و در شرایطی که پرسپولیس را هم خواهان خود می‌دید، در نهایت ترجیح داد به استقلال بازگردد، اکنون قصد جدایی از این تیم را دارد.

مهاجم باتجربه آبی‌ها در فاصله دو هفته مانده به فصل جدید، با ارزیابی شرایط و با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، طی گفتگویی که با جواد نکونام و همچنین مدیران باشگاه داشته، به دنبال دریافت رضایت‌نامه‌اش است تا لیگ آتی را در تیم جدیدی دنبال کند.

شهباززاده بعد از آقای گلی در سپاهان در فصل گذشته زیر نظر ریکاردو ساپینتو نتوانست به اهداف خود در جمع آبی‌پوشان دست یابد و در شرایطی که در ابتدای نقل و انتقالات نیز بحث زیادی درباره احتمال جدایی‌اش شکل گرفته بود، در جمع شاگردان جواد نکونام کار را در تمرینات دنبال کرد. با این حال او اکنون به این نتیجه رسیده که فصل آتی را در تیم دیگری کار را دنبال کند و به همین منظور در مذاکره با باشگاه درخواست رضایتنامه داده و باید دید بعد از جدایی آرمان رمضانی، تصمیم باشگاه در خصوص دیگر مهاجم تیمش چه خواهد بود و آیا این مجوز به شماره ۱۰ آبی‌ها داده خواهد شد یا خیر.

257 251

دکمه بازگشت به بالا