ورزشی

بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد

بهتاش فریبا در مورد درگیری بین تیم های فوتبال استقلال و شهرخودرو در مشهد که با تساوی 2-2 به پایان رسید گفت: “همانطور که پیش از مسابقه پیش بینی کردم و گفتم ، این یک بازی سخت ، هیجان انگیز و بدنی بود. با کیفیت بالا. ما در بازی کارهای تاکتیکی زیادی را دیدیم. تیم شاهرخ خودرو یک خط میانی خوب و یک خط دفاعی خوب دارد. استقلال اگر این داستان مصدومیت تمام شود ، تیم خوبی نیز دارد.

وی افزود: متأسفانه این بار شاهد مصدومیت ارسلان مطهری و همچنین فرشید اسماعیلی بودیم. شکل مصدومیت اسماعیلی از نظر او به دام افتاده بود ، زیرا او حدود 15 دقیقه به همین روش ادامه داد ، اما در مورد آسیب دیدگی مطهری ، به نظر من تنش زا بود. امیدوارم این آسیب دیدگی طولانی و شدید نباشد.

باشگاه کهنه کار استقلال اضافه کرد: “ما در بازی بین شاه‌خودرو و استقلال چهار گل دیدیم و این مسابقه به یک مسابقه دیدنی تبدیل شد.” اگرچه مهدی قائدی در دقیقه آخر گلزنی کرد ، اما استقلال سه امتیاز کسب می کند. در کل ، این نتایج با توجه به بقیه بازی ها می تواند به استقلال کمک کند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.

فریبا با اشاره به بازی مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: من از بازی روز دوشنبه با سپاهان در جام حذفی نگران هستم و امیدوارم بازیکنان آسیب دیده بتوانند به مسابقه بروند و در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند. بعد از این مدت طولانی ، استقلال به جز دو بازیکن ، تقریباً همه بازیکنان خود را دارد. این تیم به دلیل تعلیق ، آسیب دیدگی یا بیماری عروق ویروس کرونا در بازی قبلی غایب بود. با این حال امیدوارم این مصدومیت جدی نباشد و همه برای مسابقه این دوشنبه آماده باشند.

وی در پایان ، درباره بقیه بازی استقلال و سایر رقبا برای سهمیه در لیگ برتر گفت: من چند هفته پیش گفتم استقلال دونده خواهد بود و اکنون به این هدف نزدیک است. دو مسابقه باقیمانده استقلال با پیکان و شاهین برگزار می شود و این حریفان چون در منطقه تخریب هستند خودکشی می کنند و این ممکن است به نفع استقلال باشد. به طور کلی ، من معتقدم که باقی مانده مسابقات استقلال برای سهمیه روی کاغذ آسانتر از سایر رقبا است و این می تواند شانس کسب مقام دوم را افزایش دهد.

255 41

دکمه بازگشت به بالا