فعالان کسب و کار

بهترین برندهای اسکراب بدن کدامند؟

بهترین اسکراب بدن

اگر روز یا هفته سختی داشتید؛ می دانید که هیچ چیز بهتر از یک حمام گرم و مفصل، آرامش و خنکی را به شما باز نمی گرداند. شما باید حداقل اطلاعاتی در مورد شامپو یا صابون مناسب برای مراقبت از مو و پوست صورت خود داشته باشید. اما به یاد داشته باشید که مراقبت از پوست بدن هنگام استحمام یکی از وظایف است. پوست بدن نیز مانند پوست صورت دارای لایه های بسیار متنوعی است و پاکسازی آن نیز مانند پوست صورت لایه لایه و مرحله به مرحله است. یکی از این مراحل نظافت است که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته است. اما جالب است بدانید که این کار از گذشته های دور با وسایلی مانند کیسه و آب زنده انجام می شده است و این نشان دهنده اهمیت آن است. امروزه به ندرت می توانید از روش های سنتی مانند کیسه کشیدن استفاده کنید، اما با استفاده از یک اسکراب خوب می توانید به راحتی پوست خود را پاکسازی و درخشان کنید. پوست بدن نیز مانند پوست صورت دارای منافذ زیادی است و به همین دلیل باید علاوه بر پاکسازی پوست، بهترین اسکراب بدن را انتخاب کنید تا با موادی مرغوب، لطافت آن را بازگردانید.

فواید اسکراب بدن چیست؟

پوست شما یکی از بزرگترین قسمت های بدن با مساحتی در حدود 2 متر مربع است. پوست اولین سد محافظ بدن در برابر آسیب های خارجی است و از سه لایه تشکیل شده است. در بدن زنده، 30000 سلول در هر دقیقه می میرند و بالاترین و ضخیم ترین لایه پوست (استراتوم شاخی) را تشکیل می دهند. این سلول ها به دلایل مختلف مانند پیری، سایش و سایر آسیب های محیطی می میرند و به سرعت با سلول های در حال رشد جدید جایگزین می شوند. اگرچه لایه شاخی پوست باعث افزایش سد محافظ می شود. اما تجمع زیاد سلول ها در این لایه روی پوست باعث ایجاد منافذ، کثیفی و ضعف پوست می شود. بهتر است آنها را به طور کامل از بین ببرید زیرا پوست زنده است تا سلول هایی ساخته شوند که سریعتر رشد کنند و به پوست نرمی و شادابی بیشتری ببخشند. همانند سایر روش‌های پاک‌سازی پوست، پاک‌سازی با تمیز کردن مناسب این فرآیند را تسریع می‌کند. بهترین شستشوی بدن نتایج زیر را برای پوست شما به ارمغان می آورد:

با از بین بردن کامل سلول های مرده و زبر پوست بدن را شاداب و صاف می کند

به پوست کمک می کند رطوبت و سایر مواد جوان کننده مانند روغن های گیاهی را جذب کند

جوان سازی پوست

قرار گرفتن بیشتر در معرض مواد برنزه کننده روی پوست

محبوب ترین شوینده بدن مجله ELLE

صابون شستشو و سپس لوسیون برای پوست کافی نیست. لایه برداری پوست نیز برای نرمی و سلامت آن ضروری است. در این قسمت تعدادی از محصولات مورد علاقه مجله معتبر ELLE را به عنوان بهترین اسکراب بدن معرفی می کنیم.

لایه بردار ملایم بدن از DOVE

این محصول بهترین اسکراب بدن برای کسانی است که می خواهند 3 تا 4 بار در هفته پوست خود را لایه برداری کنند. این اسکراب بافتی بسیار نرم و کرمی دارد و با شیر برنج و ماکادمیا (فندق استرالیایی) ساخته شده است، بنابراین رایحه ای بسیار آرام بخش و ملایم دارد. این محصول به راحتی می تواند سلول های مرده پوست را از بین ببرد. پوست شما را مرطوب می کند و آن را نرم و صاف می کند.

اسکراب بدن ملایم برند تاتا هارپر

اگر فکر می کنید یکی از راه های دوست داشتن خود رفتن به آبگرم است. یعنی شما این محصول را تکمیل نکرده اید! هنگامی که می خواهید آبگرم را به خانه خود بیاورید، این محصول اسکراب بدن عالی است. این پاک کننده یک لایه بردار طبیعی است که از مواد ارگانیک ساخته شده است. موادی مانند نمک صورتی هیمالیا، نمک دریای هاوایی، شکر ارگانیک و پودر هسته زردآلو. این محصول شگفت انگیز علاوه بر از بین بردن سلول های مرده، با روغن های طبیعی مانند روغن آرگان نیز غنی شده است که به نرمی، ترمیم و جوان سازی پوست کمک می کند. با این محصول پوست خود را شسته و با رایحه زیبای یاس به آن حس آرامش می دهید.

دانه های قهوه از برند فرانک بادی

بهترین اسکراب بدن را برای پوست دارای اسکار، سلولیت و علائم کشش پیدا کنید! این محصول از مواد گیاهی تهیه شده است و به هیچ وجه روی حیوانات آزمایش نشده است (وگان است). اسکراب بدن فرانک فاقد مواد مضر مانند پارابن، فتالات، گلوتن و رایحه های مصنوعی است. این اسکراب به شما پوستی نرم و صاف می دهد و شامل مواد زیر است:

روغن بادام شیرین: سرشار از آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست.

ویتامین E: از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند، باعث بهبود زخم و سفید شدن آن می شود.

نمک دریا: برای یک اسکراب خوب بدون تحریک پوست و جلوگیری از خشکی

اسکراب بدن روغن نارگیل رز کوکو از گیاهخواران

بهترین اسکراب بدن برای پوست های حساس ظرافت بیشتری نسبت به این محصول ندارد. همانطور که قبلا توضیح دادیم، بدن سلول‌های مرده را با سلول‌های جدید جایگزین می‌کند و پروتئین غنی از این محصول، روند بازسازی پوست را تسریع می‌کند. این اسکراب منافذ پوست را کاملا تمیز می کند و ترکیبی از آرامش بخش، ضد التهاب، طراوت و مرطوب کننده آن را به گزینه ای عالی برای پوست های حساس تبدیل می کند. این محصول نه تنها رنگ صورتی دارد. در عوض، با رایحه ملایم و اغوا کننده نارگیل و گل رز، به سرعت جای خود را در لیست سفرهای شما پیدا می کند.

برخی از مواد تشکیل دهنده این اسکراب:

روغن نارگیل: پروتئین های موجود در این روغن به لایه برداری سلول های مرده و جوان سازی پوست کمک می کند.

رز مراکشی: این ماده با پیری پوست مبارزه می کند و به ترمیم سلول های آسیب دیده کمک می کند.

خاک رس صورتی: این ماده به آرامی پوست را سم زدایی می کند.

کلبه درختی کره شی و شکر

اگر می خواهید با یک تیر دو هدف را نشانه بگیرید. این محصول را به عنوان بهترین اسکراب بدن انتخاب کنید. این محصول علاوه بر پاکسازی پوست شما، با فرمول فوق آبرسانی که دارد، بدن شما را نرم و ابریشمی می کند. این اسکراب از موادی مانند کره شی 100% طبیعی و خالص، روغن آفتابگردان، روغن گل رز، روغن گلرنگ، روغن آووکادو و روغن ماکادمیا ساخته شده است که همگی اثرات شگفت انگیزی بر سلامتی دارند و پوست شما را نرم می کنند. این محصول فاقد مواد مضر مانند پارابن و فرمالدئید می باشد و بوی فوق العاده آن به شما آرامش می دهد.

از کجا می توانم اسکراب بدن تهیه کنم؟

پس از آشنایی با مزایای این محصول و آگاهی از لزوم استفاده دو بار در هفته، نوبت به خرید آن می رسد. برای خرید لایه بردار توصیه می کنیم از اپلیکیشن کومدا خرید کنید. با اپلیکیشن کومدا از خرید محصولات باکیفیت با قیمت های مقرون به صرفه با پرداخت تضمینی لذت ببرید. اپلیکیشن کومدا فقط برای خرید نیست! می توانید با فروش محصولات جدید یا جدید با قیمت مناسب، شعبه ای از فروشگاه خود باز کنید یا کمد خالی خود را بفروشید!

بهترین اسکراب بدن برای شما چیست؟

آیا از لیست بالا بهترین اسکراب بدن را برای خود پیدا کردید؟ بهترین تجربه شما از خرید اسکراب بدن چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

فواید اسکراب بدن چیست؟

لایه برداری بدن به نتایجی مانند نرم شدن پوست با از بین بردن کامل سلول های مرده و زبر، کمک به جذب رطوبت و سایر مواد جوان کننده مانند روغن های گیاهی و جوان سازی پوست منجر می شود.

مجله Elle کدام برندها را به عنوان بهترین شستشوی بدن معرفی کرده است؟

به گفته مجله Elle، برترین تولیدکنندگان اسکراب بدن برندهایی مانند Dove، Tata Harper، Frank Body، Herbivore و Tree Hut هستند.

جمع بندی

برای خرید اسکراب ۷ روزه کلینیک حتما به فروشگاه های آنلاین معتبر مانند موراشین مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا