بهترین تفریحات آبی دبی

بهترین تفریحات آبی دبی : سفر به سرزمین آب و هیجان!

وقتی صحبت از جاهای دیدنی دبی می شود بیشتر مردم به یاد برج های عظیم و مراکز خرید لوکس می افتند. اما باید بدانید که دبی فقط شهری برای خرید نیست! اینجا سرزمین آفتاب ساحل و البته بهترین تفریحات آبی است که شما را غرق در هیجان و ماجراجویی می کند. پس اگر طرفدار آب بازی و ماجراجویی هستید آماده شوید که در ادامه شما را به بهترین و مهیج ترین تفریحات آبی دبی ببرم.

دبی |گردشگری

پارک آبی آتلانتیس : بهشت آبی خاورمیانه

پارک آبی آتلانتیس در واقع یک جواهر واقعی در دل دبی است. با ورود به این پارک وارد دنیایی از سرسره های هیجان انگیز و استخرهای آبگرم می شوید که برای هر سنی جذاب است. اگر از عاشقان سرسره های آبی هستید سرسره ی معروف “Leap of Faith” را از دست ندهید. این سرسره با شیب تندش شما را به درون تونلی از میان یک آکواریوم پر از کوسه ها می برد و تجربه ای بی نظیر از ماجراجویی و ترس را باهم ترکیب می کند!

نکات مفید :

پارک آبی وایلد وادی : غرق در شادی و هیجان

وایلد وادی شاید یکی از معروف ترین پارک های آبی دبی باشد و نه تنها برای گردشگران بلکه برای خانواده ها نیز بسیار جذاب است. وایلد وادی علاوه بر سرسره های هیجان انگیز و رودخانه های پرماجرا بخشی مخصوص برای کودکان دارد که به آن ها اجازه می دهد تا با خیال راحت بازی کنند.

تجربه موج سواری در «وایپ اوت»

یکی از محبوب ترین تفریحات این پارک تجربه موج سواری است. اگر می خواهید احساس کنید که روی امواج بزرگ اقیانوس هستید حتماً سراغ «وایپ اوت» بروید. اینجا می توانید مهارت موج سواری خود را به چالش بکشید و از هیجان موج سواری بر روی امواج مصنوعی لذت ببرید.

نکات مفید :

اسکی روی آب : تجربه ای متفاوت از ورزش های آبی

اگر اهل ماجراجویی هستید تجربه اسکی روی آب در دبی را از دست ندهید. چندین باشگاه حرفه ای در دبی وجود دارد که می توانید در آنجا به راحتی این ورزش را یاد بگیرید. یکی از بهترین مکان ها برای این کار ساحل جمیرا است که با مناظر بی نظیر خود تجربه ای خاطره انگیز را برایتان رقم می زند.

نکات مفید :

غواصی در دریای دبی : زیر آب دنیایی از شگفتی

بسیاری از مردم نمی دانند که زیر آب های دبی دنیایی از زیبایی و رنگارنگی در انتظار آنهاست. غواصی در آب های خلیج فارس به شما اجازه می دهد تا دنیای زیر آب که تاکنون شاید تنها در یوتیوب یا تلویزیون دیده اید را کشف کنید و از دیدن ماهی های رنگارنگ و مرجان های زیبای دریایی لذت ببرید.

نکات مفید :

سافاری در جزایر نخلی : هیجان در آب و آفتاب

جزایر نخلی یکی از زیباترین و معروف ترین سازه های دبی است که تجربه ای بی نظیر از سافاری و شنا را به شما ارائه می دهد. اینجا می توانید با قایق های پرسرعت از میان آب های زلال و فیروزه ای عبور کنید و از زیبایی های مناظر اطراف لذت ببرید.

نکات مفید :

پرسش های متداول :

چگونه می توانم بلیت پارک های آبی دبی را تهیه کنم؟ بلیت ها را می توانید به راحتی به صورت آنلاین از سایت های معتبر خریداری کنید و همچنین گاهی تخفیف های ویژه ای هم ارائه می شود.

بهترین زمان برای سفر به دبی و استفاده از تفریحات آبی چه زمانی است؟ ماه های زمستان (دسامبر تا فوریه) به دلیل هوای معتدل بهترین زمان برای استفاده از تفریحات آبی در دبی است.

آیا پارک های آبی دبی برای کودکان مناسب هستند؟ بله بیشتر پارک های آبی دارای بخش های مخصوص کودکان هستند و حتی در برخی از آنها استخرهای کوچک و وسایل بازی مخصوص کودکان فراهم شده است.

جمع بندی

دبی نه تنها به عنوان یک مقصد لوکس و پرزرق و برق شناخته می شود بلکه با دارا بودن بهترین و متنوع ترین تفریحات آبی تجربه ای فراموش نشدنی از ماجراجویی و لذت را به شما هدیه می دهد. اینجا جایی است که در یک روز می توانید روی امواج مصنوعی موج سواری کنید در تونلی زیر آب با کوسه ها شنا کنید و یا از هیجان سرسره های آبی بزرگ لذت ببرید. امیدوارم که سفر به دبی برای شما پر از خاطرات هیجان انگیز و شاد باشد!

خروج از نسخه موبایل