فعالان کسب و کار

بهترین روش مدیریت ماشین با ردیاب جی پی اس

با افزایش محبوبیت انواع ردیاب خودرو، مدیریت خودرو در کنار مسائل نظارتی و امنیتی آسان تر و کاربرپسند تر شده است. ردیاب‌های جی پی اس می‌توانند اطلاعات موقعیت مکانی را در زمان مورد نظر کاربر بر روی اپلیکیشن ردیابی و سامانه ردیابی یا از طریق پیامک به کاربر ارائه دهند، سرعت خودرو را توسط کاربر کنترل کنند و حتی در صورت سرقت یا حوادث دیگر هشدار ارسال کنند. با این حال برای اینکه بدانید چطور به مدیریت بهتر ماشین با استفاده از جی پی اس بپردازید باید دقیقا چه کارهایی انجام دهید. ردیاب را چطور نصب کنید؟ چطور از ردیاب بهتر استفاده کنید و …

ردیابی موقعیت مکانی خودرو

یکی از مهمترین مزایای ردیاب یا جی پی اس خودرو، امکان بررسی موقعیت مکانی خودرو شما در زمان تعیین شده توسط کاربران است. این مسئله می تواند به ویژه در شرایطی مفید باشد که خودروی شما به سرقت رفته یا توسط شخص دیگری بدون اجازه شما روشن شده است. با استفاده از یک اپلیکیشن ردیابی ، می‌توانید موقعیت مکانی خودروی خود را به راحتی کنترل کنید و در صورت حرکت در خارج از یک منطقه از پیش تعریف‌شده، اعلان‌های فوری دریافت کنید.

نظارت بر سرعت خودرو

دستگاه های ردیاب خودرو می‌توانند برای نظارت بر سرعت ماشین به صورت لحظه‌ای مورد استفاده قرار بگیرند و اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهند. نظارت بر سرعت خودر در صورتی مفید است که به شخص دیگری اجازه دهید ماشین شما را رانندگی کند، مانند یک راننده نوجوان. با تنظیم محدودیت‌های سرعت و دریافت هشدار در صورت تجاوز از این محدودیت‌ها، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که خودروی شما ایمن رانندگی میشود. البته که ردیاب خودرو ویژگی‌های دیگری هانند اکو درایوینگ یا رانندگی سبز نیز دارد که به کاربر در مدیریت بهتر خودرو کمک می‌کند.

تنظیم محدوده جغرافیایی

یکی دیگر از ویژگی های مفید ردیاب خودرو امکان راه اندازی محدوده جغرافیایی است. یک مرز مجازی تعریف می کنید که می تواند در اطراف یک مکان خاص تنظیم شود. هنگامی که ماشین شما وارد یا خارج می شود، یک هشدار دریافت خواهید کرد. این مرز می تواند برای نظارت بر استفاده از ماشین شما توسط دیگران، مانند کارمندان یا رانندگان نوجوان مفید باشد. از این قابلیت مدیران ناوگان نیز خیلی استفاده می‌کنند.

ایجاد گزارش های مفید و متنوع

ردیاب‌های GPS همچنین می‌توانند گزارش‌های دقیقی در مورد استفاده از ماشین شما ارائه دهند. این شامل اطلاعاتی مانند مسافت پیموده شده، مصرف سوخت و رفتار رانندگی است. با تجزیه و تحلیل این داده ها، می توانید مناطقی را شناسایی کنید که از خودروی شما به طور ناکارآمد استفاده می شود یا رفتار رانندگی در آنها باید بهبود یابد.

تنظیم هشدارهای مهم و کاربردی بر روی برنامه جی پی اس ماشین

جی پی اس ماشین برای مدیریت بهتر می تواند ارسال هشدار برای موقعیت های مختلف تنظیم شود. این هشدارهایی برای زمان استارت یا توقف خودرو، زمانی که از حد مجاز سرعت خاصی تجاوز می کند، یا زمانی که به یک منطقه خاص وارد یا خارج می شود مورد استفاده کاربر قرار بگیرد گرچه هشدار ها در کنار گزارشاتی کاربردی تقدیم کاربران می‌شود که مسئله ردیابی و مدیریت خودرو را بیش از پیش بهینه می‌کنند. این گزارشات شامل گزارش توقفات و … می‌شود که یک سری گزارش کاربردی و حرفه‌ای هستند و به درد هر کاربر دیگری نیز می‌خورند و مفید هستند.

جمع بندی مقاله

بهترین روش مدیریت ماشین با استفاده از جی پی است است که یک ابزار قدرتمند می‌باشد و می تواند آرامش خاطر را  برای تمامی کاربران و صاحبین خودرو فراهم کند و به اطمینان از ایمنی وسیله نقلیه شما کمک کند. با ردیابی موقعیت مکانی خودرو در زمان واقعی، نظارت بر سرعت خودرو، راه‌اندازی محدوده جغرافیایی، ایجاد گزارش‌های متفاوت در سیستم مدیریت ناوگان و تنظیم هشدارها، می‌توانید به طور موثر ماشین خود را مدیریت کنید و از استفاده ایمن و کارآمد آن اطمینان حاصل کنید. اگر قصد دارید یک ردیاب را بر روی ماشین خود نصب کنید، مهم است که دستگاهی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند و ویژگی های مورد نیاز شما را ارائه دهد. اگر قصد خرید ردیاب خودرو را دارید سعی کنید ردیابی را تهیه کنید که به نیازهای شما نزدیک باشد، ردیاب دیاگی، ردیاب سیمی، ردیاب آهنربایی و … هرکدام یک مدل از ردیاب خودرو هستند که امکانات ویژ‌ه ای به کاربران بدهند.

دکمه بازگشت به بالا