ورزشی

به‌خاطر اظهارنظر احمقانه‌ام از جرارد عذرخواهی می‌کنم

به گزارش شفاف و به نقل از اسپورت، پپ گواردیولا اخیرا اظهارنظری درباره استیون جرارد داشت که واکنش‌های زیادی را به‌دنبال داشت.

گورادیولا به خاطر اظهارنظری که داشت از جرارد عذرخواهی کرد. او در نشست خبری قبل از  دیدار برابر آرسنال، گفت: به خاطر اظهارنظر احمقانه و غیرضروری که درباره جرارد داشتم، از او عذرخواهی می‌کنم. جرارد می‌داند که چه احترامی برای او قائل هستم و چه جایگاهی نزد من دارد. از خودم خجالت می‌کشم. او شایسته آنچه که گفتم نبود. به صحبت‌های خود در دفاع از باشگاه ایمان داشتم اما درباره جرارد خوب حرف نزدم و نماینده خوبی برای سیتی نبودم.

او ادامه داد: با خود جرارد تماس گرفتم و از او عذرخواهی کردم. از همسر و فرزندان جرارد هم عذرخواهی می‌کنم.

گواردیولا درباره دیدار حساس برابر آرسنال در لیگ جزیره که قرار است این بازی چهارشنبه برگزار شود نیز، گفت: برای مدتی در شرایط خوبی نبودیم اما خوشبختانه اکنون وضعیت تیم خوب است. بازی سختی برابر آرسنال داریم. این یک جنگ واقعی است و برای پیروزی در آن نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم. آرسنال بهترین تیم بوده است و نتایج آنها به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد.

او درباره سرنوشت قهرمانی نیز گفت: بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و هنوز سخت است که درباره قهرمانی صحبت کرد. ما بعد از این بازی در چند دیدار باید خارج از خانه به میدان برویم و لیگ قهرمانان اروپا هم هست. بازی برابر آرسنال می‌تواند شرایط تیم را به کلی تغییر دهد و به پیروزی در این بازی نیاز داریم.

دکمه بازگشت به بالا