اقتصادی

بهره‌برداری از سومین دکل ساخت جهاددانشگاهی تا نیمه اول ۱۴۰۲

اخبار ورزشی/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: سومین دکل حفاری ساخت داخل تا نیمه اول سال ۱۴۰۲ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

حمیدرضا گلپایگانی در گفت و گو با اخبار ورزشی، اظهار کرد: بزرگترین کار جهاد دانشگاهی ساخت ۳ دکل حفاری بوده که تاکنون دو دکل به شرکت ملی حفاری تحویل داده شده و دکل سوم نیز در دست ساخت است و پس از آن تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: تا نیمه اول سال ۱۴۰۲ سومین دکل ساخت داخل توسط جهاد دانشگاهی را تحویل خواهیم گرفت و پس از آن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به ساخت مته‌های حفاری توسط سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: یکی دیگر از اقدامات بزرگ جهاددانشگاهی در حوزه صنعت نفت و حفاری بحث ساخت داخل مته‌های حفاری است که کمک بسیار خوبی به شرکت ملی حفاری ایران کرده است.

ساخت فیلترهای کاترپیلار توسط مجموعه جهاد دانشگاهی

گلپایگانی عنوان کرد: ساخت فیلترهای کاترپیلار توسط مجموعه جهاد دانشگاهی که به دلایلی تامین آن از خارج کشور تا حدودی دشوار بود یکی دیگر از اقدامات انجام‌شده در این مجموعه دانشگاهی ارزشمند در حوزه ساخت داخل و تولید بومی است که به حل مشکلات حوزه حفاری کمک شایانی کرده است.

وی ادامه داد: این فیلترها جزو کالاهای بسیار پرمصرف صنعت حفاری هستند که در شرایط فعلی تامین آن از خارج کشور صرفه اقتصادی ندارد و بسیار دشوار است و خوشبختانه با تولید داخلی انجام شده این مساله حل شده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: طی سال‌های اخیر جهاددانشگاهی نقش ارزنده‌ای در تامین نیازهای شرکت حفاری ایران در زمان تحریم‌ها داشته است و امیدواریم در آینده این اتفاق به همین شکل تکمیل‌تر شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا