ورزشی

به بهبود شرایط امیدواریم / سپاهان را آنالیز کردیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به سراغ اخبار روز بروید زرخانلی عصر جمعه در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با سپاهان که با مساوی همراه بود، اظهار داشت: یک بازی فنی و خوبی از سوی دو انجام شد، سپاهان در چند هفته اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده و در جدول رتبه خوبی دارد و از نظر تاکتیکی. خیلی وقت پیش بود و از آغاز پایان جهان.

وی با بیان اینکه سپاهان را آنالیز کرده بودیم، افزود: با دیدگاه یک نمایش منطقی به اصفهان آمدیم، در شروع بازی در نیمه زمین قرار داشتیم اما پس از زمانهای آغازین بازی سپاهان را تحت فشار قرار داد و عملکرد مناسبی از خودمان ارائه داد.

قهرمان فوتسال فردوس قم با اشاره به بدشانسی تیمش در این بازی ادامه داد: یک پنالتی از دست دادن چند فرصت در هر دو نیمه هدر دادیم و از فرصت هایمان استفاده نکردیم وگرنه می توانم برنده بازی باشیم. این سخنان پیامبران است که در شهرهای سرزمین مصر است.

وی تصریح کرد: جمع امتیازات از دست رفته در بازی های اخیر به 10 امتیاز رسید، ما باید هماکنون 32 امتیاز داشته باشد اما از دست دادن پیروزی هایمان مانع از قرار گرفتن در موقعیت خوب برای ما شده است.

زرخانلی اعلام کرد: با پیروزی در دیدار امروز میتوانیم خودمان را دو پله در جدول بالا ببریم و رتبه تکرقمی شود اما کمتجرب باعث نتایج دلخواهمان را کسب نکنیم.

و بقیه قوم گفتند: به خانه خداوند و خانه خداوند برویم.

دکمه بازگشت به بالا