ورزشی

به دنبال طلای بازیهای آسیایی هستم/ می‌توانستم قهرمان آسیا شوم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدرضا سعیدی مدنی ورزش های رزمی را با جودو آغاز کرد و در رشته های مختلف رزمی کار کرده و از مسابقات مختلف مدال های مختلفی کسب کرده است. وی چندین سال به عضویت تیم ملی سامبو درآمد که مدتی پیش به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت و در نهایت به مدال نقره رسید.

وی درباره مسابقات قهرمانی آسیا به آنلاین گفت: “این مسابقات با اختلاف زیادی از مسابقات قبلی در ازبکستان برگزار می شود.” در این دوره ، به دلیل شرایط تاج ، برخی از کشورها قادر به شرکت در مسابقات نبودند و به همین دلیل ، برای مواجهه با جدول مسابقات ، به آن کشورها اجازه داده شد که در هر مسابقه دو شرکت کننده اعزام کنند. این مسئله کیفیت فنی مسابقات را بهبود بخشیده است. زیرا تیم های قدرتمندی مانند قزاقستان ، ازبکستان ، تاجیکستان و قرقیزستان نیز با بهترین تیم ها و دو تیم کامل شرکت می کنند.

سعیدی در مورد تلاش خود برای صعود به فینال گفت: “در دور اول مسابقه با قزاقستان ، وقتی تا آخرین لحظات شکست می خوردم ، به دلیل قدرت بدنی بهتر از حریف ، موفق شدم نتیجه را به نفع خود برگردانم. “در دور دوم ، نماینده افغانستان را که کوراش کار بود ، شکست دادم و در نیمه نهایی ، ظفر نماینده تاجیکستان را با طلای جهان شکست دادم. اما در فینال به نماینده ازبکستان باختم و نقره گرفتم.

یکی از اعضای تیم ملی سامبو کشورمان ادامه داد: من از عملکردم در آخرین مبارزه راضی نبودم. پیروزی در این مبارزه مهم غیر منتظره بود ، اما چند اشتباه فردی باعث شد تا مدال طلا را از دست بدهم. من در این مسابقات آمادگی بسیار خوبی داشتم.

وی در پایان گفت: هدف بعدی من حضور در بازی های آسیایی 2022 و بازی های داخل سالن است که منتظر اعلام شرایط مسابقه هستم. همچنین در ماه نوامبر یک قهرمانی جهان داریم. اگرچه در ایران رقبای خوبی دارم اما سعی می کنم ابتدا عضوی اصلی تیم ملی باشم و سپس برای کسب مدال در این رقابت مهم تلاش کنم.

دکمه بازگشت به بالا