ورزشی

به کسب مدال‌های خوش رنگ وزنه برداری در المپیک بسیار امیدوارم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مسعود سلطانی فر ضمن بازدید از جلسه تمرینی تیم ملی وزنه برداری ایران ، گفت: “طبق گزارشاتی که دریافت کردم و بازدیدهای مقامات ورزشی کشور در دست اقدام آنها دارای دانش مختلفی هستند ، از جمله وزنه برداری و همچنین مواردی که رئیس جمهور فدرال و سرمربی تیم ملی وزنه برداری در جلسه ستاد المپیک مطرح کرده اند ، حتی اگر بیش از دو سهمیه برای المپیک نداریم. آنچالا این تصمیم گرفته خواهد شد ، شانس مدال خوشگوار ما داریم و مردم انتظار دارند در المپیک وزنه برداری ، کشتی و تکواندو بالا داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: “تلاش ما این است که بتوانیم بهترین امکانات و پشتیبانی را برای رفع موانع و مشکلات در شهرک ها و اردوها و با این حال به لطف خدا و تلاش مجموعه ورزش ملی ، فدراسیون وزنه برداری ، کادر فنی و قهرمانان شرایط خوبی ایجاد شده است و صمیمانه امیدوارم که دو مدال رنگارنگ در وزنه برداری به المپیک برده شود.

مسعود سلطانی فر ورزش را بهترین میدان برای سرمایه گذاری با هدف خشنودی قلب می داند میلیون ها وی ایرانیان را در نظر می گیرد و اظهار می دارد: مدال های ورزشکاران جهان ، آسیا و المپیک این ده ها میلیون ایرانی را خوشحال می کند من هستم تا آنجا که ممکن است خوب باشید حوزه در خوشحال کردن مردم ، این قابل مقایسه با ورزش نیست.

وزیر ورزش و جوانان گفت: “با توجه به رسالت ما نسبت به مردم و قهرمانان ، تلاش ما این است که با وجود کمبودها و محدودیت ها ، نیازهای ورزشکاران المپیک را برآورده کنیم و با این حال ما بسیاری از چیزهای مورد علاقه را کنار نگذاشتیم.

سلطانی فر ، اظهار داشت که جایزه یک سال جنگجو پرداخت شده است ، توضیح می دهد: سال 2 زیرا عصر اندمی کرونا یک رویداد خاص نیست بلکه برای مدال است المپیک پاداش های سودآور را پخش کنید من هستم قهرمانان را با انگیزه بیشتر وقت خود را صرف آموزش و آماده سازی کنید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزنه برداران پس از قطعی شدن سهمیه المپیک ، ماهیانه پنج میلیون تومان کمک هزینه ماهیانه دریافت می کنند و این مهم از جمله کلیه ورزشکاران واجد شرایط حضور در المپیک بدست آوردن آنها می آورند ، خواهند آورد.

سلطانی فر تأکید می کند: همه تلاش ها و حفاظت ما مسابقات قهرمانی و المپیک را انجام می دهیم تا بهترین نتیجه را به مردم با بهترین امکانات بدهیم.

دکمه بازگشت به بالا