ورزشی

بیانیه باشگاه استقلال علیه فرشید اسماعیلی

دیروز در جریان تمرین تیم فوتبال استقلال و در آستانه بازی مهم برابر شهر خودرو در مشهد ، اتفاقی رخ داد که در نهایت باعث شد محمود فکری فرشید اسماعیلی سرمربی استقلال را به این باشگاه بدهد.

باشگاه استقلال نمی خواست این حادثه را در این تیم فاش کند ، اما رسانه ای شدن این حادثه و انتشار پستی توسط اسماعیلی متعاقباً باشگاه استقلال را مجبور به اعلام چندین موضوع برای بیدار شدن ذهن هواداران کرد. موارد زیر به شرح زیر است:

1- در زمان مدیریت باشگاه استقلال با فرشید اسماعیلی قرارداد منعقد شد. حدود نیمی از این مبلغ ، همراه با مطالبات بازیکنان دیگر ، توسط توان نامداری همزمان با چک به اسماعیلی داده شد که آن هم نقد شد.

2- فرشید اسماعیلی ادعا کرد که تووان نامداری مبلغ فوق را شخصاً به وی هدیه پرداخت کرده است ، اما انسیک نامداری این واقعیت را تأیید کرد که این مبلغ به عنوان بخشی از قرارداد اسماعیلیه به وی پرداخت شده و این مبلغ در چارچوب قرارداد اسماعیلیه بوده است.

3- مبلغی که آقای نامداری قبل از شروع فصل به بازیکن استقلال پرداخت کرده به صورت قرض الحسنه به باشگاه است و باشگاه استقلال باید این مبلغ را به وی برگرداند. به همین دلیل ادعای دریافت هدیه از آقای نامداری از اسماعیلی به عنوان ادعا رد می شود زیرا این مبلغ باید به آقای نامداری برگردانده شود و اگر این پول پس داده شود اما بخشی از قرارداد اسماعیلی نباشد ، این بازیکن حدود 50٪ بیشتر است از مبلغ مندرج در قرارداد!

4- مشخص است که نام بزرگ استقلال از نام های دیگر بزرگتر است و در قالب مدیریت ، فنی و بازیکنان در این باشگاه به ارزش میلیاردها تومان خدمت می کند. اکنون ، ارزیابی این بازیکن را خطاب به کارکنان استقلال وقتی می گوید “برای بازی بعدی به من اعتماد نکن” را به هواداران استقلال تحویل می دهیم.

5- فرشید اسماعیلی با حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال بلافاصله نسبت به رفتار خود پاسخگو خواهد بود و مسوولان باشگاه استقلال به طور قطع منافع علاقه مندان و تیم های بزرگسال فوتبال این باشگاه را در این امر در نظر خواهند گرفت.

254 251

دکمه بازگشت به بالا